Telecom News - Baidu הסינית חדלה לקבל תשלומי ביטקוין אך פתחה פורטל ייעודי לביטקוין

Baidu הסינית חדלה לקבל תשלומי ביטקוין אך פתחה פורטל ייעודי לביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> Baidu הסינית חדלה לקבל תשלומי ביטקוין אך פתחה פורטל ייעודי לביטקוין
ענקית האינטרנט Baidu הסינית חדלה לקבל תשלומי ביטקוין עקב איסור הממשל הסיני אך פתחה בו-זמנית פוטרל ייעודי לביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 12.12.13, 18:03ביטקוין

כפי שדיווחנו, הממשל הסיני אסר על מוסדות פיננסיים במדינה לעסוק במסחר בביטקוין,  וגרם לירידה בערכו של הביטקוין. בעקבות האיסור, כפי שדיווחנו, הודיעה ענקית האינטרנט בסין, חברת באידו, שהיא מפסיקה לקבל תשלומים בביטקוין וגרמה גם היא לירידה בערכו של הביטקוין. 

ראשונים לדווח: עתה מסתבר, שלמרות שהפסיקה לקבל תשלומים בביטקוין, פתחה Baidu  פורטל ביטקוין מיוחד באתר הסיני Hao123, אתר ענק ביותר, המדורג ע"י דירוג אלקסה במקום 17 בעולם מבין מיליארדי אתרי האינטרנט ובמקום מס' 5 בסין. פורטל הביטקוין החדש אוסף כותרות, ידיעות וסיפורים לגבי הביטקוין מרחבי העולם ומציג גם טבלאות לגבי שערי המרה של ביטקוין וגם של litecoin ליואן מאקסצ'יינג'ים מובילים.

מעניין, שהשקת הפורטל החדש לביטקוין התרחשה באותה העת בה חברת Jiasule הסינית - חברת אבטחת המידע באינטרנט של באידו, הודיעה שגם היא הולכת בעקבות באידו ומפסיקה או "מקפיאה" קבלת ביטקוין כתשלום לתוכנות האבטחה שלה. גם Jiangsu Telecom של China Telecom הפסיקה לקבל תשלומים בביטקוין, ימים ספורים לאחר שהודיעה, שתתחיל לקבל ביטקוין כתשלום.

כמובן, שלהעלות לאינטרנט כתבות על ביטקוין זה לא כמו לקבל תשלומים בביטקוין. אולם, הדבר מבטא את ההתעניינות העצומה של הסינים בביטקוין. זאת במיוחד לאחר שהאיסור הסיני לא חל על האזרחים הפרטיים אלא רק על המוסדות הפיננסיים בסין.

הכתבה מבוססת בחלקה על ידיעה מאתר coindesk.
Bookmark and Share