Telecom News - חב' E4D הקימה את E4Digital: מרכז ידע ופיתוח בטכנולוגיות Web & Mobile

חב' E4D הקימה את E4Digital: מרכז ידע ופיתוח בטכנולוגיות Web & Mobile

דף הבית >> חידושים הכרזות >> חב' E4D הקימה את E4Digital: מרכז ידע ופיתוח בטכנולוגיות Web & Mobile
חברת E4D הקימה את E4Digital - מרכז התמחות ופיתוח בטכנולוגיות Web & Mobile
מאת: מערכת Telecom News, 12.12.13, 20:30אייל ורדי

שינוי כיוון והתחדשות בעולם הפיתוח לארגונים ולעסקים בישראל: חברת ההיי טק E4D  יזמה והקימה את E4Digital - מרכז ידע, התמחות ופיתוח בטכנולוגיות דיגיטל. זאת, בעלות של כמיליון וחצי ₪.
 
אייל ורדי,CTO  של קבוצת E4D (בתמונה): "CTO, מנמ"ר או מוביל טכנולוגי בארגון נדרש כיום לפתח פיתוחי דיגיטל בסביבה מורכבת מאי פעם, שקוראת לשינוי סדר עדיפויות ושינויים בשיטות ניהול טכנולוגיות המידע (ה-IT).

מעל 90% מהפגישות הטכנולוגית, שערכנו בשנה האחרונה, נסבו על השאלה: איך עוברים מעולם של בניית אתרים / מערכות - לעולם טכנולוגי של בניית אפליקציות Web ודיגיטל. לשם כך, החלטנו לבנות את E4Digital  - מרכז התמחות טכנולוגי בפיתוח אפליקציות Web ומובייל".
 
בחברת E4D מסבירים כי האתגר בכתיבת אפליקציה על ה-Web הינו מורכב ומשוכלל. זאת מאחר,  שנדרש פיתוח שכבה טכנולוגית אחת, שבאמצעותה ארגונים יוכלו לספק שירותים בצורה יעילה עם חווית שימוש אופטימלית עבור מגוון משתמשים, שצורכים את השירות ממסכים בגדלים שונים וממערכות הפעלה שונות, כגון: iOS, Android, Windows ואפילו לינוקס ו- FirefoxOS ובטכנולוגיות ענן. כל זאת, תוך שמירה על עלויות פיתוח ותחזוקה נמוכות ככל האפשר.
 
שרון עזרא, מנכ"ל קבוצת  :E4D"חברת E4Digital תציע מגוון שירותים לפיתוחי דיגיטל חדשניים לארגונים, לרבות: הדרכות להסבת צוותי פיתוח לתחום, שירותי ייעוץ לקבוצות פיתוח, מרכז  פיתוח, שיפתח אפליקציות Web ומובייל עבור לקוחות, תכנון ארכיטקטוני עם המומחים מהשורה הראשונה ועוד".
פיתוח תוכנה



 
 
Bookmark and Share