Telecom News - Carmel Limo Car&Limousine Service-אפליקציה ב-NY ו-66 דולרים מתנה

Carmel Limo Car&Limousine Service-אפליקציה ב-NY ו-66 דולרים מתנה

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לטיולים >> Carmel Limo Car&Limousine Service-אפליקציה ב-NY ו-66 דולרים מתנה
מאת: מערכת Telecom News
12/12/13,  20-:11
מטרת / הייעוד של התוכנה: הזמנת נסיעה במכונית /לימוזינה בניו יורק כולל אל ומשדות התעופה.
שם התוכנה: Carmel Limo Car and Limousine Service
קישור להורדה: לאנדרואיד (נכון להיום, זו עדיין גרסה ישנה ללא ההטבות המעודכנות כמו לגבי האייפון, שהגרסה החדשה לגביו שוחררה היום. גרסת אנדרואיד חדשה אמורה להתפרסם בשבוע הבא).
לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: זו אפליקציה בחינם, שבגרסה החדשה והמעודכנת מעניקה במתנה לאחר הורדתה 66 דולרים לשימוש המשתמש (כל פעם עד 20% מערך הנסיעה) ונותנת עוד 6 דולרים מתנה על כל חבר, שמביאים לאפליקציה ושמכניס את הקוד של המשתמש המפנה ומזמין שירות. גם החבר מקבל את תוספת 6 הדולרים בהזמנת השירות. ניתן להזמין רכב באופן מיידי או מראש. האפליקציה מזהה את מיקום המשתמש ומפנה מכוניות פנויות באזור. המשתמש מחליט לגבי הזמן, סוג הרכב ומכניס יעד, ואז הוא רואה את המחיר מראש ומשלם דרך האפליקציה וצופה בהתקדמות הרכב במסלול ההגעה אליו. יש אפשרות להכנסת מספר חרום In Case of Emergency לדיווח הנסיעה להורה או מעביד, ואפשרות לשמירת מסלולים מועדפים ללא צורך להכניס כל פעם כתובות הגעה ויעד. האפליקציה פועלת בניו יורק ובעוד 310 מקומות בעולם כפי שניתן לראות באתר החברה. ניתן גם לצבור מיילים לחברות תעופה מסוימות בשימוש בשירות. אפליקציה זו היא מיוחדת מאד ובולטת בהשוואה לאפליקציות אחרות בתחום.
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share