Telecom News - הפניקס חתמה עם Triple-C הסכם לשירותי ענן משולבי סיבים מ- IBC

הפניקס חתמה עם Triple-C הסכם לשירותי ענן משולבי סיבים מ- IBC

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> הפניקס חתמה עם Triple-C הסכם לשירותי ענן משולבי סיבים מ- IBC
הפניקס חתמה עם Triple-C הסכם לשירותי ענן משולבי סיבים מ- IBC
מאת: מערכת Telecom News, 16.12.13, 11:30טריפל סי 

במסגרת ההסכם הראשון מסוגו, יוכלו סוכני הפניקס להתחבר לשירותי ענן מלאים ולקבל שירותי אינטרנט משופרים, שירותי גיבוי ואבטחת מידע ועוד שירותים, על רשת הסיבים, שתפרוס IBC.
  
טריפל סי חתמה עם קבוצת הביטוח הפניקס על הסכם לאספקת שירותי ענן המבוססים על תשתית סיבים אופטיים של IBC עבור כ-5,000 סוכני הביטוח של הפניקס. מדובר בהסכם ראשון לחיבור חברות עסקיות באמצעות תשתית הסיבים האופטית של IBC, לקישוריות בקצבים של 100 מגה סימטרי ועד 1 ג'יגה סימטרי.

ההסכם יאפשר שימוש משופר במערכות המחשוב של הפניקס וצריכת שירותי ענן מלאים ממערכות הענן של טריפל סי. במסגרת ההסכם, יוכלו סוכני הפניקס להתחבר לשירותי ענן מלאים ולקבל שירותי אינטרנט מתקדמים, שירותי גיבוי ואבטחת מידע ועוד.
  
במסגרת ההסכם, תציע טריפל סי תשתית סיבים אופטיים של חברת IBC בנפח 100Mbps (סימטרי) עם אופציה לחיבור 1Gbps (סימטרי), שכולל שירותי קישוריות למערכות הפניקס לשיפור הביצועים עם קישוריות אופטית בין מתקן טריפל סי למתקן הפניקס. על התשתית יוצעו לכל סוכן שירותי אינטרנט, שירותי דואר לכל משתמש, שירותי גיבוי לכל עמדה וכן שירותי אבטחת מידע ושירותי קבצים משותפים לסוכן. בנוסף, לסוכנים תינתן אופציה לקבלת שרתים בענן ושירותי תמיכה (Help Desk) לכל עמדה. כל השירותים יוצעו בעלות מיוחדת של 199 ₪ לחודש עבור כל משתמש במשרדו של סוכן הביטוח.
 
ההסדר יאפשר לסוכנים להתחבר בתקשורת של עד 1Gbps למערכות הפניקס ולענן של טריפל סי כאילו הוא מחובר ברשת תקשורת מקומית.
 
עם חתימת ההסכם, תתחלנה 3 החברות – חברת הפניקס, חברת IBC וחברת טריפל סי, להקים את הקישוריות הנדרשת לאספקת השירותים בין המתקנים ולהתאמת שירותי הענן לסוכני הפניקס. טריפל סי צפויה להתחיל לספק את השירותים לסוכנים במהלך הרבעון השני של 2014.
 
חברת IBC הוקמה לשם מימוש מיזם משותף של חברת חשמל וחברת ויה-אירופה, כדי לספק תשתית סיבים אופטיים בישראל לתקשורת המתקדמת מסוגה בעולם. מדובר בקפיצת מדרגה בדרך להרחבת התחרות בשוק תשתיות התקשורת והאינטרנט המהיר בישראל. באוקטובר 2013 השיקה החברה את שירותי תקשורת של "סיב אופטי לבית". החברה מתכוונת לספק תקשורת אופטית בנפח של 100Mbps עד 1Gbps על גבי תשתית סיבים אופטים של חברת חשמל במחירים שווים לכל נפש. החברה תבסס את פעילותה בישראל באמצעות ערוצים חיצוניים, כלומר מכירת השירותים תיעשה באמצעות שותפים עסקיים בלבד.
 
שלמה שמאי, משנה למנכ"ל ומנהל אגף מערכות מידע בקבוצת הפניקס: "הפניקס הינה חברה חדשנית, המייחסת חשיבות רבה לשילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ומתוחכמים, ולכן, לא בכדי הינה החברה העסקית הראשונה לחתום על הסכם חיבור לאספקת שירותי ענן באמצעות תשתית הסיבים האופטיים של חברת החשמל המסופקים באמצעות IBC. אני בטוח, שהסוכנים, שירכשו את השירות, יפיקו ממנו תועלת רבה, שתסייע להם להמשיך לשפר ולייעל את השירות המוענק למבוטחים".
 
 
דני לאובר, מנכ"ל IBC: "ההסכם בין טריפל סי לחברת הפניקס, הינו הגשמה של תשתית התקשורת פורצת הדרך שלנו והמודל הניטרלי והפתוח, שאנו מציבים בשוק התקשורת הישראלי. הפניקס מקבלת פתרון טכנולוגי מתקדם ביותר, שנתפר על פי מידותיה, ע"י ספק שירות, ומוגש על גבי תשתית הסיבים האופטיים של IBC המאפשרת תקשורת סימטרית בקצביים גבוהים של 1Gbps. בכוונתנו להביא עד פתח כל בית תשתית סיבים מתקדמת ופורצת גבולות, וכן פורטל מוצרים בו יוצעו מוצרים מגוונים ועתירי יצירתיות לצרכנים ע"י מספר רב של ספקי תקשורת שונים, שיקלעו לטעם הצרכן הישראלי.

מהיכרותי את הכוחות היצירתיים והיזמיים הנמצאים בכל חברות התקשורת, אני משוכנע, שנראה בקרוב עוד מגוון רחב ומעניין של מוצרים, פיתוחים ושימושים טכנולוגים לטובת הצרכן על גבי תשתית הסיבים שלנו. אני מברך את טריפל סי, שהייתה לחברה הראשונה, שהתקשרה עם המיזם וכעת היא החברה הראשונה המביאה לידי ביטוי מוצר מתקדם ללקוח עם דרישות גבוהות, שרק תשתית הסיבים מאפשרת להביא זאת לידי ביטוי".

 
רמי נחוםרמי נחום, מנכ"ל טריפל סי: "ההסכם הוא בבחינת פריצת דרך בעולם השימוש בשירותי תקשורת מתקדמים ושירותי מחשוב מרוחקים. כל סוכן יוכל ליהנות משירותי מחשוב איכותיים עם זמני תגובה מיטביים, כאילו היה מחובר למערכות הפניקס ולמערכות הענן של טריפל סי ברשת תקשורת מקומית של משרד.

בנוסף, שירותי התקשורת פותחים פתח לשימוש ביישומים, שאינם ברי השגה מפאת מגבלות התקשורת הנוכחיות. אנחנו נחבר את מתקן טריפל סי למערכות הפניקס בקישור אופטי בעל רוחב פס רחב. חיבור כל סוכן בקישוריות של 100 מגה סימטרי או 1 ג'יגה סימטרי יאפשר גישה למערכות הפניקס ברמות ביצועים, שאינן מוכרות היום בישראל, תוך מתן שירותי דואר, גיבוי, קבצים משותפים, שרתים, אבטחת מידע ותמיכה. כל אלה, במעטפת שירותי אינטרנט מלאים, שיעלו את רמת המחשוב לסוכן רמה אחת מעל המקובל כיום".
 



 
 
Bookmark and Share