Telecom News - אלקטל-לוסנט מרחיבה את היצע מוצרי ה-SDN שלה לארגונים

אלקטל-לוסנט מרחיבה את היצע מוצרי ה-SDN שלה לארגונים

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> אלקטל-לוסנט מרחיבה את היצע מוצרי ה-SDN שלה לארגונים
אלקטל-לוסנט מרחיבה את היצע מוצרי ה-SDN שלה לארגונים
מאת: מערכת Telecom News, 16.12.13, 12:30אלקטל לוסנט

אלקטל-לוסנט חושפת טכנולוגיות רשת מבוססת תוכנה (SDN) חדשות המשולבות במערך מוצרי ה- OmniSwitch Ethernet LAN שלה לארגונים. טכנולוגיות אלו יאפשרו לחברות להתמודד עם העליה בדרישה מצד עובדים ולקוחות לגשת לישומים המועדפים עליהם בכל מקום, זמן ובאמצעות כל מכשיר.

ה- OmniSwitch מציע כעת תמיכה ב- OpenFlow ואינטגרציה של OpenStack, וזאת באמצעות עדכון תוכנה המוצע חינם בעת רכישת מערכת חדשה. תוספות אלו מבטיחות כי פתרונות OmniSwitch יפעלו ללא קושי עם שותפי אלקטל-לוסנט ופתרונות SDN מוכרים.

במטרה לענות לאתגרים המגיעים כתוצאה מהתפתחויות שונות המגיעות לפתחן של מחלקות ה-IT  בארגונים, כדוגמת BYOD, וירטואליזציה של ישומים וחדירת ממשקים "צרכניים" לארגונים (consumerization of IT), מרחיבה אלקטל-לוסנט את חזון ה- Application Fluent Network שלה, על מנת לסייע לארגונים לבנות פתרונות מבוססי-SDN בעלות נמוכה, ומאפשרת שימושים שונים (use cases) ללקוחותיה באמצעות תפיסת "הרשת הניתנת לתכנות", בהם:

אופטימיזציה של תעבורה ברשת אלחוטית – זאת באמצעות מתגי OmniSwitch התומכים ב- OpenFlow, הפועלים עם בקר אלחוטי של Aruba, ומסוגלים לנתב באופן דינמי תעבורה אלחוטית' כך שחוויית המשתמש לא תיפגע מהעומס על הרשתות, הנגזר משימוש בישומים הצורכים רוחב פס נרחב.

אבטחה טובה יותר  - כאשר מזהה המערכת שימוש "חשוד" בישום או תעבורת רשת המרמזת על סטיה מנורמות הפעילות, הגדרות אבטחה חדשות נוצרות אוטומטית ומיושמות ברמת המתג' על מנת לעצור תעבורת רשת שכזו.

דאטה סנטר מבוסס תוכנה – כאשר מערך האחסון מתמזג עם הרשת, הממשק הניתן לתכנות של ה-SDN מאפשר לנהל מדיניות אחודה לאורך כל הרשתות הללו, על מנת לשפר את התנהגות הישומים וחווית השימוש בהם. כעת ניתן לנהל אחסון מבוסס IP ו- Fiber Channel  על גבי הרשת המאוחדת של הדאטה סנטר, באמצעות הממשקים הניתנים לתכנות של ה- OmniSwitch.
שרת תוכנה



 
 
Bookmark and Share