Telecom News - 6 אפליקציות חדשות פותחו ע"י סטודנטיות חרדיות

6 אפליקציות חדשות פותחו ע"י סטודנטיות חרדיות

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> 6 אפליקציות חדשות פותחו ע"י סטודנטיות חרדיות
6 אפליקציות חדשות פותחו ע" סטודנטיות חרדיות
מאת: מערכת Telecom News, 16.12.13, 18:09פרויקט גמר אקדמי

אתמול (א') התקיים אירוע סיום של פרויקט לפיתוח אפליקציות סלולריות המשותף למיקרוסופט ולמכוני לוסטיג וטל של בית הספר הגבוה לטכנולוגיה בירושלים.

אתמול (א') התקיים במרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט אירוע סיום של פרויקט פיתוח אפליקציות סלולריות בטכנולוגיה .WINPHONE 8 הפרויקט נערך מטעם מיקרוסופט לבוגרות חרדיות ודתיות בתואר ראשון במדעי המחשב ובהנדסת תוכנה בבית הספר הגבוה לטכנולוגיה ממכון לוסטיג – השלוחה החרדית של המוסד, ומכון טל - קמפוס הנשים של המוסד. במסגרתו עברו המשתתפות קורס, שכלל חלק תיאורטי ללימוד טכנולוגיה מתקדמת וחלק מעשי במסגרתו הן פיתחו 6 אפליקציות לסמארטפון בהנחיית מנטורים של מיקרוסופט.

באירוע הסיום של הפרויקט השתתפו נשיא ביה"ס הגבוה לטכנולוגיה פרופ' חיים סוקניק, מנהל מרכז המו"פ של מיקרוסופט רם יונת, מנהלי פרויקטים בחברה, ראש מכון לוסטיג הרב ד"ר צבי אילני, וראש מכון טל אתי שטרן. במהלך האירוע הציגו מסיימות הפרויקט את האפליקציות שפיתחו.

 בין האפליקציות שהוצגו באירוע:

אפליקציית מדריךGPS  למטייל, שמאתרת את מיקום המשתמש ומציגה לו מגוון של מסלולים משולבים להליכה, רכיבה באופניים ונסיעה ברכב. לכל מסלול במסגרת האפליקציה מוצמדת הדרכה הכוללת הפנייה למקומות מעניינים ואטרקטיביים במסלול תוך הצגת תמונות ורקע היסטורי.

אפליקציה המאפשרת יצירת קולאז' של תמונות המצולמות בסמארטפון הנשלח מיידית לכל יעד.

אפליקציה לתיירים העורכים קניות, שמאפשרת המרה מדויקת ומידית של מחיר מוצר המוצג בחנות במטבע מקומי לכל אחד מהמטבעות של המדינות השונות.

במיקרוסופט ציינו לשבח את היכולות של המשתתפות, שתוך חדשים ספורים הספיקו ללמוד ולשלוט היטב בסביבת העבודה ובכלים המתקדמים עד כדי יכולת פיתוח של אפליקציות, והודיעו על הכוונה לשלב את בוגרות מכוני לוסטיג וטל בעבודה במרכז המו"פ של מיקרוסופט ולשתף פעולה בהנחיית פרויקטי גמר של הסטודנטיות במכונים.

נשיא בית הספר הגבוה לטכנולוגיה, פרופ' חיים סוקניק: "מדובר בפרויקט מדהים, שהינו תולדה של יוזמה משותפת של מיקרוסופט ומכוני לוסטיג וטל. במסגרת הפרויקט פותחו 6 אפליקציות, שכעת הינן בגדר מוצר מוגמר המוכן לשיווק. המשתתפות מביעות הכרת תודה על השתתפותן בפרויקט, שהעניק להן ידע וניסיון והקנה להן יתרון ביציאה לשוק העבודה בהיותן חתומות על אפליקציות הנמכרות בחנות האפליקציות של מיקרוסופט. אני מודה למיקרוסופט על העבודה שעשתה בתמיכת הרב אילני ממכון לוסטיג ואתי שטרן ושרה גנות ממכון טל".
בתמונה: הצגת האפליקציות
פהצגת האפליקציות


ראו גם כתבה מהיום על שילוב חרדים בהיי-טק, ועל המוסדות הרבים הקשורים בכך.

 



 
 
Bookmark and Share