Telecom News - פלטפורמת Dario לניהול ומעקב עבור חולי סוכרת

פלטפורמת Dario לניהול ומעקב עבור חולי סוכרת

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> פלטפורמת Dario לניהול ומעקב עבור חולי סוכרת
פלטפורמת Dario לניהול ומעקב עבור חולי סוכרת
מאת: חיים חביב, 16.12.13, 21:30אפליקציה לחולי סכרת
 
חולי סוכרת יכולים להוריד את האפליקציה הסלולרית בחינם מחנות האפליקציות של אפל. האפליקציה פועלת עם כל המכשירים לניטור רמות הסוכר בדם ומאפשרת הזנת מידע פשוטה לאפליקציה.

לאבסטייל  ,(LabStyle Innovations)מפתחת פלטפורמה רפואית ניידת מבוססת ענן עבור חולי סוכרת וכן מכשור רפואי לניטור רמות סוכר בדם (גלוקומטר), הכריזה על השקת פלטפורמת ניהול ומעקב עבור חולי סוכרת. היום הושקה האפליקציה למכשירי אפל מבוססי iOS באנגליה, ניו זילנד ואוסטרליה.
 
חולי סוכרת במדינות אלו יכולים להוריד חינם את האפליקציה מחנות האפליקציות של אפל. האפליקציה פועלת עם כל המכשירים לניטור רמות הסוכר בדם (גלוקומטרים) ומאפשרת הזנת מידע ידנית ופשוטה מהגלוקומטר לאפליקציה.

המכשיר בפעולה
 
ארז רפאל, מנכ"ל ונשיא לאבסטייל: "עם הצגת אפליקצייתDario  אנו מתחילים באופן רשמי בהשקה עולמית של פלטפורמת Dario המלאה המיועדת לניהול ומעקב אחר מחלת הסוכרת. כעת לקוחותינו יכולים בקלות ובאופן מיידי לבחון, לעקוב ולהשוות את רמות הסוכר בדם באמצעות הסמארטפון ולקבל תובנות שימושיות לגבי מצב מחלתם. החל מהיום, ניהול המחלה הוא קל, פשוט ומהנה יותר ביחס לעבר. לקוחות, שכבר הורידו את האפליקציה, מדווחים כי שימוש בה מספק תובנות חשובות, יעילות ומועילות והוא אפילו מהנה. אנו שמחים כי החוויה, שמספקת האפליקציה, זמינה כעת לציבור הרחב בדיוק לקראת תקופת החגים הקרובה".
 
ד"ר אורן פרוסט, יו"ר הדירקטוריון וממייסדי החברה: פלטפורמת Dario המלאה נועדה לספק מסגרת מקיפה למחלה הסוכרת, מניטור רמות הסוכר ועד הטיפול עצמו. אנו מאמינים כי היא הפלטפורמה הרפואית היחידה המספקת פתרון מקצה לקצה ומעודדת שימוש מתמיד, כיוון שהיא מציעה לחולי סוכרת דרך חדשה להתמודד ולשלוט במצבם. אנו מצפים, שנמשיך בהשקה העולמית של הפלטפורמה במהלך 2014 באירופה, במקומות נבחרים באסיה-פסיפיק ובכפוף לאישורים רגולטוריים גם בארה"ב במהלך שנה זו."
 
פלטפורמתDario  לניהול הסוכרת, כוללת את אפליקציית המובייל   Dario הזמינה עתה למכשירי iOS  (זמינות למכשירי אנדרואיד תהיה במהלך הרבעון הראשון 2014), אתר אינטרנט שימושי וגלוקומטר אישי, קטן ומעוצב, שכולל סטריפים לבדיקת דם. הגלוקומטר מתחבר לסמארטפון, לאפליקציית  Dario ולאתר האינטרנט המאפשרים לחולים, לרופאים ולמטפלים גישה, בחינה ועיבוד של נתונים בזמן אמת.

צפו כאן בסרטון הסבר לאפליקציית Dario.



 
 
Bookmark and Share