Telecom News - הבנק הסיני הרחיב את איסור המסחר בביטקוין וגרם לצניחה נוספת בערכו

הבנק הסיני הרחיב את איסור המסחר בביטקוין וגרם לצניחה נוספת בערכו

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> הבנק הסיני הרחיב את איסור המסחר בביטקוין וגרם לצניחה נוספת בערכו
הבנק הסיני הרחיב את איסור המסחר בביטקוין וגרם לצניחה נוספת בערכו
מאת: מערכת Telecom News, 17.12.13, 09:02

דיכוי הביטקוין ע"י סין מתרחב ומתחיל להניב תוצאות. הבנק המרכזי של סין הוציא צו חדש האוסר על גופים העוסקים בתשלומים לבצע מסחר מול אקסצ'יינג'ים של ביטקוין.

עדכון 13.1.14, 14:48: בעקבות מדיניות הבנק הסיני שודרה ב-11.1.14 בתחנת הטלוויזיה הממשלתית הסינית CCTV2 תכנית, שעסקה בהכפשת הביטקוין תחת הכותרת "Outrageous Bitcoin" והטילה אור שלילי על קהילת הביטקוין הסינית.

עדכון 18.12.13, 21:21: אתר הבנק המרכזי בסין (PBOC) הותקף היום ע"י האקרים בהתקפת מניעת-שירות (DDoS), כנראה עקב החלטותיו לגבי הביטקוין.


עדכון 18.12.13, 12:55: היום צנח הביטקוין בבורסת Mt.Gox ל-455 דולרים. (ב-BTC China הוא צנח ל-420 דולרים) לאחר האיסור על האקסצ'יינג'ים לביטקוין לקבל הפקדות. BTC China עצמה הפסיקה לקב
ל הפקדות מאקסצ'יינג'ים ולקוחות. People can’t transfer money into BTC China any more
גם דנמרק מסתייגת מהביטקוין.

ראשונים לדווח: מתרבים הסימנים, שסין החליטה בצורה אסטרטגית ומובנית לדכא ביתר שאת לא רק את הביטקוין אלא את כל המטבעות הווירטואליים כולל Litecoin. מסתבר, שהבנק המרכזי בסין לא "אוהב" את המטבע הווירטואלי ולא רוצה שהוא יהפוך ל"בועה" בסין ופועל נגדו בצורה ססיטמטית. הוא הרחיב את האיסור הקודם מלפני שבועיים, שחל על מוסדות פיננסיים בסין, לאיסור הכולל גופי תשלומים צד שלישי העובדים מול אקסצ'יינג'ים של הביטקוין., כולל חברות גדולות כמו Alipay, YeePay, TenPay, שהם השיטה הפופולרית לקניה ומכירה של ביטקוין. 

כתוצאה מאיסור חדש זה יהיה עכשיו קשה מאד לסינים לקנות ביטקוין, אלא רק P2P (מאדם לאדם) או ישירות דרך "כורי ביטקוין" או בשיטות פחות נוחות ובטוחות. הפעם זו מכה אנושה למטבע הווירטואלי כי ס"ה, הביקוש הסיני העצום הוא זה שדחף את ערכו של הביטקוין כלפי מעלה בחודשים האחרונים. הסינים יוכלו למשוך את הכספים מהאקסצ'ייג'ים עד 31.1.14 אך לא יוכלו להכניס כספים לארנקי הביטקוין שלהם. כך, האקסצ'יינג'ים "ייתיבשו". אשנב "החופש", שניתן לאזרחים הסינים הפרטיים באיסור הקודם, הולך ונסגר עתה.

ואכן, כתוצאה מהחלטה חדשה זו, צנח היום הביטקוין בבורסת הביטקוין בסין בלמעלה משליש ל-535 דולרים, ובבורסת Mt. Gox ב-20% לערך של 678 דולרים לביטקוין. 

האם זה המסמר האחרון בארון המתים של הביטקוין בסין?



 
 
Bookmark and Share