Telecom News - לייבפרסון ממנה את ערן ואנונו כסמנכ"ל טכנולוגיות (CTO)

לייבפרסון ממנה את ערן ואנונו כסמנכ"ל טכנולוגיות (CTO)

דף הבית >> מינויים >> לייבפרסון ממנה את ערן ואנונו כסמנכ"ל טכנולוגיות (CTO)
לייבפרסון ממנה את ערן ואנונו כסמנכ"ל טכנולוגיות (CTO)
מאת: מערכת Telecom News, 17.12.13, 19:00ערן ואנונו

לייבפרסון מכריזה על הצטרפותו של ערן ואנונו לחברה בתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות (CTO) החל מתחילת השנה האזרחית. ערן ואנונו יוביל את המרכז הטכנולוגי של החברה ברעננה ויהיה אחראי לקידום האסטרטגיה הטכנולוגית, מחקר ופיתוח, אספקת המוצר ותפעול טכנולוגי, בעת שלייבפרסון עומדת בפני שלב חדש של גידול בתחום ההתקשורת הדיגיטלית החכמה.
 
רוב לוקאסיו, מייסד ומנכ"ל לייבפרסון: "ערן מביא עימו מומחיות טכנולוגית מעמיקה ולמעלה מ-15 שנות ניסיון בניהול של חדשנות מוצרית ופיתוח ואספקת מוצרים עבור כמה מהארגונים הטכנולוגיים המובילים בעולם. המומחיות שלו במתן פתרונות ארגוניים גלובליים בסדר גודל בינלאומי, כמו גם הניסיון שלו בפלטפורמות Big Data ובפלטפורמות סלולריות, יהיו נכס משמעותי עבורנו בזמן שאנו מתמקדים בחדשנות ובאספקת הפלטפורמה שלנו לתקשורת דיגיטלית חכמה לבסיס לקוחות עולמי גדל. אני מצפה להצטרפותו של ערן לצוות הניהול של לייבפרסון ולעמידתו בראש פעילות הטכנולוגיה והמו"פ שלנו".
 
ערן ואנונו כיהן במספר משרות ניהול טכנולוגי בחברות טכנולוגיה מובילות. הוא היה מנכ"ל מוצר וטכנולוגיה בחברת NICE Systems ומנהל בכיר לטכנולוגיות מבוססות סלולר בחברות Sun Microsystems ו-Oracle. לאורך הקריירה שלו הוא הוביל מוצרים חדשניים ופיתוח ואספקה ללקוחות ארגוניים ברחבי העולם. בחברת Sun Microsystems  ערן ואנונו פיתח והשיק בהצלחה את קו מוצרי הסלולר של החברה בכל העולם ובהמשך מונה למנכ"ל מרכז המו"פ של Sun Microsystems / Oracle במשך 4 שנים. בחברת Oracle ניהל ערן צוותים, שהיו פרוסים ברחבי העולם לאספקה ולתמיכה של קווי מוצרים מגוונים. 


צילום: ש. וייס
פרחים וברכות



 
 
Bookmark and Share