Telecom News - פרטנר מובילה בדירוג חווית לקוח בענף הסלולר

פרטנר מובילה בדירוג חווית לקוח בענף הסלולר

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> פרטנר מובילה בדירוג חווית לקוח בענף הסלולר
פרטנר מובילה בדירוג חווית לקוח בענף הסלולר
מאת: מערכת Telecom News, 18.12.13, 19:56שירות לקוחות

מנתוני סקר Marketest עולה, כי החברה רשמה, זו שנה שמינית ברציפות, את התוצאות הגבוהות ביותר במדדים, שהוגדרו כעיקריים במדד חווית הלקוח.

אורנג' דורגה כבעלת התוצאות הגבוהות ביותר מבין חברות הסלולר הגדולות בישראל "במדד חוויית הלקוח" בפרמטרים, שהוגדרו כעיקריים, זו השנה השמינית ברציפות.

הסקר נערך בחודש יולי 2013 בקרב מדגם מייצג של 451 לקוחות של חברות הסלולר הגדולות, שפנו במהלך 3 החודשים, שקדמו לסקר, למרכזי השירות של החברות. שאלות הסקר בדקו את חוויית השירות של הנשאלים בעקבות הפניה למרכז השירות. השאלות נערכו עפ"י המדדים הקבועים של חוויית לקוח הנמדדים מידי שנה ע"י מרקטסט. לפי מידע, שהתקבל מפרטנר, מדובר בתוצאות סקר בלתי תלוי, שערכה מרקטסט בקרב לקוחות הענף, שמוצע למכירה למפעילים המעוניינים. לפי התוצאות, אורנג' מובילה במדדים של איכות שירות וחוויית לקוח, תוך הצגת שיפור בהשוואה לשנה שעברה.

בין ממצאי הסקר: Orange הוא המותג המוערך ביותר בענף. לקוחותיה מגלים נאמנות גבוהה יותר למותג מלקוחות 2 החברות הגדולות האחרות. שביעות הרצון הכללית של לקוחותיה היא הגבוהה ביותר בענף וגם גבוהה מהממוצע בענף. נציגי השירות של החברה זכו לציון הגבוה ביותר במדד שביעות הרצון, אדיבות ומקצועיות השירות.

חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר: "בשנה, שבה התחרות הגיעה לשיאים חדשים, אסטרטגיית המיקוד בשירות ללקוח של Orange יכלה הייתה להיתפס כהוצאה מיותרת. אני שמח, שאסטרטגיה זו בה אנו דבקים מיום הקמתנו, מוכיחה עצמה גם בשנה זו, ואנו נמשיך בפעילות התומכת בה. המדד מציג כי שירות איכותי היה ועודנו אבן יסוד בהצלחתה של חברה. אנו גאים להוביל במדד דירוג חווית הלקוח בשוק התקשורת כבר 8 שנים ברציפות. האמון והנאמנות, שנותנים בנו לקוחותינו, מהווים עבורנו מטרה יומיומית לה אנו מחויבים".

 
גרף שביעות רצון
 



 
 
Bookmark and Share