Telecom News - מני רייף התמנה למנהל קרן ההון סיכון של מוטורולה סולושנס בישראל (MSVC)

מני רייף התמנה למנהל קרן ההון סיכון של מוטורולה סולושנס בישראל (MSVC)

דף הבית >> מינויים >> מני רייף התמנה למנהל קרן ההון סיכון של מוטורולה סולושנס בישראל (MSVC)
מני רייף התמנה למנהל קרן ההון סיכון של מוטורולה סולושנס בישראל (MSVC)
מאת: מערכת Telecom News, 19.12.13, 09:20מני רייף
 
מני רייף התמנה למנהל קרן ההון סיכון של מוטורולה סולושנס בישראל (MSVC -Motorola Solutions Venture Capital). רייף יחליף בתפקיד את בועז אור-שרגא, שניהל את פעילות הקרן בשנתיים האחרונות. הוא ידווח לריס שרודר (Reese Schroeder) העומד בראש MSVC הגלובלית.

רייף (40) כיהן ב-6 השנים האחרונות בשורה של תפקידי ניהול במרכז הפיתוח של מוטורולה סולושנס בישראל.  לפני כן עסק רייף בפיתוח טכנולוגיות פורצות דרך בתחום תקשורת אלחוטית רחבת סרט במסגרת ארגון ה- (CTO - (Chief Technology Office העולמי.

לרייף תואר MBA מבית הספר רקאנטי למינהל עסקים של אוניברסיטת תל אביב ותואר B.Sc בהנדסת חשמל ומחשבים מאוניברסיטת בן גוריון בנגב.  

קרן ההון סיכון של מוטורולה החלה את פעילותה בישראל בשנת 1999. במרץ 2000 ביצעה הקרן את השקעתה הראשונה בארץ בחברת JGV. משנת 1999 ועד סוף 2010 השקיעה הקרן 42.6 מיליון דולרים בחברות הפועלות בישראל.
 
עם פיצולה של מוטורולה ל-2 חברות בראשית 2011 – מוטורולה סולושנס ומוטורולה מוביליטי - חידשה מוטורולה סולושנס את פעילות הקרן בישראל. בספטמבר 2012 הובילה MSVC בשיתוף עם אינדיגו סטרטיג'יק פרטנרס השקעה של 4 מיליון דולרים בחברת  Agent Vi, שמתמחה במוצרים לניתוח וידיאו. במרץ 2013 הובילה MSVC השקעה של 6.5 מיליון דולרים בחברת BriefCam, מפתחת וספקית של פתרונות Video Synopsis ליצירת תקצירים של סרטי וידיאו. בסבב הגיוס השתתפו קרן אביב ונצ'רס, חברת רימאג' וכן קרן הגמל של סגל האוניברסיטה העברית בירושלים.  
   
צילום: ש. וייס
פרחים וברכות



 
 
Bookmark and Share