הסטארט-אפ Oktopost פותח את הפלטפורמה שלו לשימוש חינמי
מאת:
מערכת Telecom News, 19.12.13, 23:00
זאת, עבור חברות הזנק ישראליות, לסטארט-אפים באהבה. השימוש בפלטפורמת Oktopost יאפשר לחברות בשלבים מוקדמים של חייהן לנהל בקלות פעילות מדיה חברתית בערוצים שונים ולמדוד בצורה מדויקת את יעילות הקמפיינים והערך העסקי האמיתי שלהם.
חברת הסטארט-אפ
Oktopost, שפיתחה פלטפורמת שיווק במדיה חברתית לחברות וארגוני
B2B, הודיעה היום כי היא פותחת את הפלטפורמה שלה לשימוש חינמי עבור חברות סטארט-אפ. בכך, תוכלנה חברות סטארט-אפ לחסוך במשאבים ולייעל אותם לערוצי המדיה המייצרים עבורן את הערך העסקי הגבוה ביותר. התנאים לשימוש החינמי במערכת הנם מיזמים, שקיבלו השקעה של פחות מחצי מיליון דולר ומייצרים הכנסה שנתית, שאינה עולה על מיליון דולרים. חברות שיעמדו בתנאים הללו יקבלו גישה מלאה לכל הכלים שמציעה חברת
Oktopost.
Oktopost, שהוקמה ביולי 2013 על ידי
דניאל קושניר ו
ליעד גז, וקיבלה השקעה מחברת ההשקעות
Explore.Dream.Discover, מפתחת כלי ייחודי המעניק לחברות וארגוני
B2B יכולת לנהל את השיווק במדיה חברתית בצורה אופטימלית. כיום, חברות
B2
B העוסקות בשיווק תוכן ומעוניינות להשתמש במדיה החברתית כערוץ אסטרטגי נאלצות לנהל כמויות אדירות של תוכן היוצא מן הארגון. מתוך כך, צריכות החברות להשקיע זמן ומאמץ רב על מנת להוציא לפועל את תכנית השיווק במדיה חברתית וכן למדוד את האפקטיביות שלה. הפלטפורמה של
Oktopost הופכת את תהליך השיווק במדיה חברתית לנוח, וחשוב מכך,למדיד.
דניאל קושניר, שותף מייסד,
Oktopost : "למרות שהשירות שלנו מיועד למגזר העסקי כולו, רצינו לתרום לתעשייה, שממנה אנו באים
- תעשיית הסטארט-אפ הישראלית. מי כמונו יודע, שחברות צעירות עושות שימוש רב במדיה חברתית לקידום הפעילות שלהן בהיעדר תקציבי פרסום ושיווק גדולים. אנו בטוחים, שהפיכת השירות שלנו לחינמי עבור אותן חברות הזנק תסייע להן לחסוך בזמן ובמשאבים. הגישה למערכת שלנו תספק להן נתונים מעשיים בעזרתם ישיגו יתרון תחרותי במרחב השיווק החברתי".
הפתרון של
Oktopost מאפשר הפצה ממוקדת ואפקטיבית בפייסבוק, טוויטר,לינקדאין ו-
Google+. בנוסף, מאפשרת
Oktopost אינטגרציה עם פלטפורמות צד שלישי כגון:
,Bit.ly, Salesforce.com ו-
.Google Analytics
חברות סטארט
-אפ המעוניינות להשתמש במערכת של
Oktopost יכולות להרשם בקישור
כאן.