Telecom News - מי העבריין שמתנכל ליועצת המשפטית היוצאת של משרד התקשורת?

מי העבריין שמתנכל ליועצת המשפטית היוצאת של משרד התקשורת?

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> מי העבריין שמתנכל ליועצת המשפטית היוצאת של משרד התקשורת?
חשיפה ראשונית: מי העבריין המתנכל ליועצת המשפטית היוצאת של משרד התקשורת (עו״ד נגה רובינשטיין), שעברה לאחר חודש צינון (בתמיכת נציב שירות המדינה) למשרד עורכי דין המייצג את פורום חברות הסלולר? פרטים נוספים בדרך.
מאת: אבי וייס, 22.12.13, 10:15
בית המשפט

פרשה סתומה ועלומה, שהחלה כנראה כאן, והמשיכה בפרשה אחרת, שנרמזת בקצרה בסוף הידיעה כאן, עתידה לזעזע בקרוב את משרד התקשורת. השאלה המרכזית, שנחשוף די בקרוב: מי ה"עבריין" המתנכל ליועצת המשפטית הקודמת של משרד התקשורת (עו״ד נגה רובינשטיין), שעברה לאחר חודש צינון (בתמיכת נציב שירות המדינה ובאישור בית המשפט המחוזי בי-ם) למשרד עורכי דין המייצג את פורום חברות הסלולר?

עו״ד נגה רובינשטיין הגישה לאחרונה תלונה בתחנת משטרת מסובים, תלונה המורכבת מכמה חלקים. החלק הראשון נוגע להתנכלות ממושכת ומטרידה מצד "עבריין" בכיר, לתפקידה החדש במשרד עורכי הדין אולי הגדול במדינה, והשני נוגע לגניבת "טסות" - צלחות הגלגלים של רכבה הפרטי, לפי חשדה, גניבה שבוצעה ע"י אותו "עבריין", המטריד אותה. 

ה"חשוד" בהתנכלות וגניבת הטסות מהרכב של עו"ד נגה רובינשטיין זומן לחקירה בדחיפות למשטרת מסובים בערב יום הכיפורים - נחקר (לאחר הצום - יום א׳),ושוחרר לביתו
פרטים נוספים בהמשך.

אין ספק שזהו "קצה קרחון" בפרשה של "קשרי הון, משפט ושלטון", וחשיפה איך משרד התקשורת "עובד", בעבר ובהווה

את תגובת עו״ד נגה רובינשטיין לא הצלחנו לקבל. גם את תגובת משטרת ישראל, מה היו תוצאות החקירה בפרשייה המשונה והמסעירה הזו. לא שלא ניסינו לבקש תגובה. אם תגיע תגובה - נפרסם.
גם "החשוד" בגניבה ובהתנכלות, שומר, בשלב זה, על "זכות השתיקה". 
משבר
Bookmark and Share