Telecom News - יבמ רוכשת את Aspera

יבמ רוכשת את Aspera

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> יבמ רוכשת את Aspera
יבמ רוכשת את Aspera
מאת: חיים חביב, 23.12.13, 19:00IBM

אספרה פיתחה טכנולוגיית להעברה מהירה של קבצי ענק המצמצמת את זמן ההעברה של קבצים גדולים במיוחד בשיעורים ניכרים, עד 99.9%.

IBM הודיעה על רכישת חברת Aspera מקליפורניה, שמפתחת טכנולוגיה להעברה מהירה ומאובטחת של קבצי נתונים גדולים במיוחד. הפרטים הכספיים לא פורסמו.

אספרה פיתחה טכנולוגיית העברת קבצים המצמצמת את משך ההעברה של קבצים גדולים במיוחד בשיעורים של עד 99.9%. כלים אלה מאפשרים לדוגמא להעביר קובץ בן 24 גיגה-בייט אל נמען בצד השני של כדור הארץ בתוך 30 שניות במקום 26 שעות הנדרשות כיום להשלמת תשדורת כזו.

הטכנולוגיה, שמוגנת בפטנט (fasp™ technology), מתגברת על צווארי הבקבוק האופייניים לרשתות תקשורת רחבות, ומתאימה במיוחד לטיפול בקבצי ענק דוגמת וידיאו בהפרדה גבוהה או קבצי מחקר מדעי, ולהעברתם למרחקים גדולים.

טכניקת העברת הקבצים של אספרה מסוגלת לטפל בהעברת נתוני Big Data, בפורמט מובנה ובלתי מובנה, אל ענן המחשוב וממנו, במהירות גבוהה באופן משמעותי משיטות התקשורת המסורתיות. בנוסף, ולצד המהירות הגבוהה, מציעה הטכנולוגיה גם אבטחה, שליטה ברוחב הפס וחיזוי מדויק של משך התקשורת הנדרש.

פתרונות אספרה מתאימים במיוחד לארגונים העוסקים בתחום מדעי החיים, שמבקשים לשתף מידע גנומי בחיפוש אחר פריצות דרך רפואיות. הפתרונות משמשים גם חברות מדיה החותרות לקיצור תהליכי ההפקה ולאספקת שירותי הזרמת וידיאו ללקוחות ביתיים, לחברות משחקים, ולכל משתמש המעוניין לקבל או לשתף קבצים גדולים במיוחד.

בניגוד לפרוטוקול TCP/IP המוכר והרגיש מאד להשהיות ברשת ולאבדן מנות נתונים (גם ברשתות מהירות ביותר), מספק פרוטוקול fasp של אספרה את קצבי התעבורה המהירים בתעשייה, בכל רשת וללא תלות בגודל הקובץ, במרחק ההעברה או במצב הרשת. בנוסף, מספקים הכלים הצפנה ואבטחה של קבצים, הן בעת ההעברה והן במצב המתנה. חברות רבות הפועלות בתחום שירותי ענן המחשוב מסתייעות כיום ברישיונות שימוש של אספרה.

יבמ נערכת לשלב את טכנולוגיית התקשורת, שפותחה בחברת אספרה, כבר במהלך השנה הבאה במסגרת תשתיות הענן של SoftLayer, שגם אותה רכשה לאחרונה.
 
אינטרנט מהיר ביותר



 
 
Bookmark and Share