Telecom News - Blockchain.info רכשה את אפליקציית מחירי הביטקוין - ZeroBlock

Blockchain.info רכשה את אפליקציית מחירי הביטקוין - ZeroBlock

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> Blockchain.info רכשה את אפליקציית מחירי הביטקוין - ZeroBlock
Blockchain.info רכשה את אפליקציית מחירי הביטקוין - ZeroBlock
מאת: מערכת Telecom News, 24.12.13, 16:38ביטקוין צילום ש. וייס

סכום רכישת ZeroBlock לא נמסר, אך הרכישה בוצעה כולה בביטקוין. ZeroBlock מתאימה לחזון ולמטרות העתידיות של Blockchain.info בעולם הביטקוין.

ראשונים לדווח: אתר הביטקוין הפופלרי ביותר בעולם הביטקוין - Blockchain.info הודיע היום על רכישת ZeroBlock LLC -  מפתחת אפליקציית ביטקוין מובילה. כך דווח היום באתר coindesk. המפתח  Dan Held של ZeroBlock יצטרף לצוות של Blockchain כמנהל מוצר.

ZeroBlock הצעירה מ-2013, הפכה למאד פופלרית בתחום אפליקציות רשת ומובייל לביטקוין. היא מחברת נתוני המרת ביטקוין בזמן אמת עם חדשות בזמן אמת ותרשימים, במכשירי המובייל ובאתר שלה - ZeroBlock.com. היא מציגה את ערכי הביטקוין ביואן, יורו ודולר עם עדכונים מהאקסצ'יינג'ים הגדולים ביותר כמו BTC China, Mt. Gox, Bitstamp, BTC-e, Coinbase. יש שם גם סטטיסטיקות עבור כורי ביטקוין. הגרסה האפורה שלה היא בסיסית ל-iOS, ובתוספת של 2 דולרים ניתן לצפות בגראפים בצבע.

נכון לחודש זה (דצמבר 2013), ZeroBlock היא אפליקציית הביטקוין הנפוצה ביותר באפסטור של Apple. בדצמבר היא הורדה 9,000 פעמים. בנובמבר השיקה החברה גרסה לאנדרואיד, שגם אותה הורידו כמה אלפי משתמשים.

Blockchain הודיעה, ש-ZeroBlock מתאימה ביותר לחזון ולמטרות העתידיות שלה בעולם הביטקוין ויהיה לה תפקיד חשוב בסיוע למשתמשי הביטקוין לעקוב אחר מגמות השוק.

סכום הרכישה לא נמסר, אך  היא בוצעה כולה בביטקוין. בהקשר זה ראוי להזכיר, שדיווחנו לפני כשבועיים על השקעה של 25 מיליון דולרים בהובלת Andreessen Horowitz בסטארטאפ Coinbase מסן פרנציסקו. זו הייתה ההשקעה הגדולה ביותר עד כה בחברה הקשורה בביטקוין.  חברה זו כבר גייסה בעבר כמעט 7 מיליון דולרים והמשקיעים הקיימים, Union Square Ventures ו-Ribbit Capital יעבירו גם הם סכומים נוספים. נציג Andreessen Horowitz ונציג Union Square יכנסו למועצת המנהלים של Coinbase. ההשקעה ב-Coinbase שומרת עדיין על הבכורה, כי סכום רכישת ZeroBlock לא נמסר.

 
הסכם רכישה



 



 
 
Bookmark and Share