Telecom News - פרופ' מרק זילברשטיין מהטכניון זכה בפרס Yahoo ACE

פרופ' מרק זילברשטיין מהטכניון זכה בפרס Yahoo ACE

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> פרופ' מרק זילברשטיין מהטכניון זכה בפרס Yahoo ACE
פרופ' מרק זילברשטיין מהטכניון זכה בפרס Yahoo ACE
מאת: מערכת Telecom News, 24.12.13, 19:00מרק זילברשטיין
 
 הפרס מוענק לפרופסורים צעירים באוניברסיטאות מחקר מובילות בעולם, שמנהלים מחקר הרלוונטי לחברת Yahoo.
 
פרופ' מרק זילברשטיין, מהפקולטה להנדסת חשמל בטכניון (בתמונה), זכה בפרס Yahoo ACE ("הפרס להעצמת קריירה אקדמית"), שמוענק לפרופסורים צעירים באוניברסיטאות מחקר מובילות בעולם, שמנהלים מחקר הרלוונטי לחברת Yahoo.
 
מחקריו של פרופ' זילברשטיין משתרעים על פני כמה תחומים, ביניהם ארכיטקטורות הטרוגניות מנקודות מבט שונות  (כלי תיכנות, הפשטות של מערכות הפעלה ועוד); מיחשוב עתיר-ביצועים בשריגים (grids) ובעננים; מערכות איחסון מבוזרות ועיבוד מקבילי במעבדים מרובי ליבות ומעבדים גרפיים (GPUs).

בהודעה על הפרס נאמר, שפרופ' זילברשטיין הוא מומחה בתחומי מחקר אלה, וכי "היבטים במחקריו של זילברשטיין משיקים באופן הדוק לתחומי העניין של קבוצת חקר המערכות במעבדות Yahoo בחיפה. מדענים במעבדות Yahoo מתכוונים לשתף פעולה עם פרופ'  זילברשטיין בפרויקטים מגוונים, בתוכם מימוש בר-גידול של אלגוריתמי למידה חישובית על גבי חומרה עתירת ביצועים".

פרופ' זילברשטיין: "אשמח מאוד לשיתוף פעולה פורה עם המדענים במעבדות Yahoo במטרה לקדם פריצות דרך במחקר ויישומים, שיביאו תועלת בעולם האמיתי".

פרופ' זילברשטיין הצטרף באחרונה לפקולטה להנדסת חשמל בטכניון, אחרי פוסט-דוקטורט באוניברסיטת טקסס באוסטין, בהנחייתו של פרופ' אמט וויטשל. את הדוקטורט סיים במדעי המחשב בטכניון ב-2010, בהנחייתם של פרופ' אסף שוסטר ופרופ' דן גייגר.  
פרס אקדמי



 
 
Bookmark and Share