Telecom News - יבמ מובילה את השוק הישראלי לשרתי x86

יבמ מובילה את השוק הישראלי לשרתי x86

דף הבית >> חידושים הכרזות >> יבמ מובילה את השוק הישראלי לשרתי x86
יבמ מובילה את השוק הישראלי לשרתי x86
מאת: חיים חביב, 24.12.13, 20:00IBM

IBM גם זכתה בחוזה ענק בהיקף 115 מיליון דולרים לאספקת שרתי System x ו-Flex Systems למוסדות הקהילה האירופית.

חברת הייעוץ וניתוח השוק IDC דרגה את יבמ במקום הראשון בשוק הישראלי לשרתי x86 ברבעון השלישי של השנה, עם נתח שוק של 38.4%, וגידול של 17.2 נקודות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. גם בתחום שרתי  Blades x86 מדורגת יבמ ראשונה בשוק הישראלי עם נתח שוק של 43.5% וגידול של 15.2 נקודות ביחס לרבעון המקביל ב-2012.
 
אורי שפמן, מנהל תחום System x ביבמ ישראל, מציין כי המחויבות של IBM להשקעה של מעל למיליארד דולרים ב-3 השנים הקרובות בתחום ה-x86 עם פתרונות חדשניים ומוצרים מובילים מוכיחה את עצמה. לדבריו, הגידול הזה נשען במיוחד על יכולות משופרות, ששולבו בחודשים האחרונים בשרתים של יבמ, שמפשטות את תהליכי אספקת השירות, מאיצות את שלבי ההקמה והפריסה, ותורמות ליעילות העבודה, הן בהתקנה מקומית והן בסביבת ענן.

בהקשר זה גם נמסר, כי יבמ והשותפה העסקית שלה בכטל (Bechtle AG) זכו בחוזה בהיקף 115 מיליון דולרים לאספקת שרתי System x ו-Flex Systems למוסדות הקהילה האירופית. בעסקה מחליפה יבמ את HP כספק השרתים של הקהילה האירופית. עסקת המחשוב הגדולה בתולדות מוסדות הקהילה האירופית, כוללת אספקת יותר מ-6,100 שרתים לצד שירותי תמיכה, לגופים של הקהילה האירופית ב-27 מדינות באיחוד האירופי. בדרך לזכייה במכרז המסגרת, גברה יבמ על הצעות של HP, Dell, פוג'יטסו ו- Bull.

ברשימת המוסדות הצפויים לרכוש ולהתקין שרתי יבמ בעקבות זכייתה במכרז המסגרת: הפרלמנט האירופי ובית המשפט האירופי בלוקסמבורג. תוקף המכרז לשנתיים עם אופציה להארכה לשנתיים נוספות. העסקה כוללת אספקת 45,000 ימי עבודה של שירותים מקצועיים, שיוצעו על ידי יבמ בסיוע ספקי שירותים מתמחים.

העסקה כוללת מגוון רחב של שרתי Flex System של יבמ, ותצורות שונות של שרתי System x, בארוניות מסד, יחד עם שירותי תחזוקה, התקנה ותמיכה מקצועית. הפלטפורמות של יבמ מאפשרות רמה גבוהה של גמישות והרחבה, במחירים נוחים, ותוך הסתגלות לצרכים המיוחדים של כל אחד מהגופים המשתמשים במערכות אלה.
שרתים



 
 
Bookmark and Share