Telecom News - מה קנו הישראלים ב-eBay ב-2013?

מה קנו הישראלים ב-eBay ב-2013?

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> מה קנו הישראלים ב-eBay ב-2013?
 
מה קנו הישראלים ב-eBay ב-2013?
 מאת: מערכת Telecom News, 29.12.13, 15:19קניות ב-eBay
 
לקראת סוף שנת 2013 סיכמה eBay ישראל את רכישות הישראלים באתר הסחר האלקטרוני שלה, הגדול בעולם.
 
 ענקית המסחר האלקטרוני והבעלים של PayPal לתשלומים מקוונים, סיכמה את שנת 2013 בהתייחס לרכישות הישראלים:
  1. שעונים - זו אחת הקטגוריות המובילות בקניות של ישראלים, משעונים פשוטים הנקנים בסיטונות ועד שעוני יוקרה כמו ברייטלינג ואומגה. כל 4 דקות ישראלי קונה שעון יד.
  2. חלקי חילוף ואביזרים לרכבים - נרשם גידול מקניות של עשרות אלפי פריטים ב-2012 למאות אלפי פריטים ב-2013. קניית חלקי חילוף החלה ב-eBay בעיקר ע"י אספנים, שמצאו חלקי חילוף ואביזרים נדירים, מועדוני ספורט מוטורי ובעלי המוסכים. כיום מובילים את הטרנד צרכנים פרטיים, שמזמינים חלפים ואביזרים מחו"ל ומתקינים אותם לבד או במוסכים בארץ. כל 18 דקות ישראלי קונה נורה לרכב ב eBay.
  3. כלי רכב - נרשמה עלייה בקניות כלי רכב. השנה נקנו גם 2 רכבי פרארי (כמיליון ש"ח כל אחת) 2 מכוניות למבורגיני רולס רויס אחת, וגם הראלי דיוידסון במחיר 22 אלף דולרים.
  4. שמלות כלה - ישראליות  מזמינות שמלות כלה ובד"כ רוכשות 2 או 3, במחיר של כ-350 דולרים לכל ה-3, ועושות את ההתאמות והשיפורים בארץ. יש גם קניות של שמלות שושבינות.
  5. מוצרי צריכה וטיפוח איכותיים - הישראלים רוכשים בעשרות קטגוריות של מוצרי צריכה כמו מברשות שיניים חשמליות, סכיני גילוח, מייבשי שיער, דאודורנטים ובשמים.
  6. מצלמות אבטחה -, ישראלים רוכשים מדי שעה מצלמת אבטחה.
  7. מוצרי ילדים ותינוקות - הישראלים קונים עגלות ומנשאים של המותגים המובילים בעולם.
  8. כלי מטבח – הישראלים רוכשים סכיני שף, סירים, מחבתות ממיטב היצרנים והמותגים.
  9. רכישות עונתיות – יש מגמה כללית של רכישות עונתיות הולכות וגוברות מדי שנה: הישראלים רוכשים מוצרים לבית ולמטבח לקראת ראש השנה ופסח, תחפושות לפורים, מוצרי חזרה לבית הספר וקניות שהכפיל עצמן משנה שעברה לקראת הכריסטמס.
 קניות ב-eBay
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share