Telecom News - סטארטאפים מישראל יחשפו פיתוחי סייבר בפני גופי השקעה בדרום אפריקה

סטארטאפים מישראל יחשפו פיתוחי סייבר בפני גופי השקעה בדרום אפריקה

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> סטארטאפים מישראל יחשפו פיתוחי סייבר בפני גופי השקעה בדרום אפריקה
סטארטאפים מישראל יחשפו פיתוחי סייבר ואבטחה בפני גופי השקעה בדרום אפריקה
מאת: מערכת Telecom News, 29.12.13, 18:05איתי מלכיאור

בלעדי: דרום אפריקה לא שונאת את הטכנולוגיות הישראליות: משלחת חברות הזנק מישראל תצא לאירוע מפגשים עם מקבלי החלטות בתחום האבטחה האזרחית, סייבר ואבטחת מידע ב-12.2.14 ביוהנסבורג.

ב-12.2.14 תקיים חברת הייעוץ MIW יום מרוכז של פגישות "אחד על אחד" ביוהנסבורג בדרום אפריקה, בשיתוף עם נספחות ישראל בדרום אפריקה ובחסות אתר Telecom News.

איתי מלכיאור, (בתמונה למעלה) נספח ישראל ביוהנסבורג: "דרום אפריקה, הכלכלה החזקה והמגוונת ביבשת אפריקה, מציעה שוק של כ-50 מיליון בני אדם. במדינה קיימות תשתיות פיזיות, פיננסיות ובנקאיות טובות וחוקה מתקדמת ויש בה רגולציה ושלטון יציבים. זו מדינה גדולה בשטחה ומגוונת ביותר מבחינת תרבויות, שמצמיחה בשנים האחרונות מעמד ביניים צרכני משמעותי המחפש פתרונות ייחודיים, מעבר ליתרונות הטמונים בדרום אפריקה עצמה.

מבחינות רבות מהווה דרום אפריקה שער כניסה אפקטיבי למדינות נוספות מתחת לסהרה. יבשת אפריקה, על מיליארד תושביה, מתעוררת לחיים מחדש בעזרת טכנולוגיה, משאבי הטבע והאנוש שלה. ביבשת זו נמצא חלק מן הכלכלות הצומחות המהירות בעולם.
רוח היזמות והחדשנות הופכת לחלק מהתרבות,  וקצב הצמיחה של סטארטאפים וחממות באפריקה הוא המהיר בעולם, אף יותר מישראל או עמק הסיליקון.

האירוע הקרוב מהווה הזדמנות מצויינת עבור סטארטאפים מישראל לחשוף את פתרונותיהם בפני מקבלי החלטות בגופים עם זרועות השיווק החזקות ביותר באפריקה".
דוד חוה
דוד חוה, (בתמונה משמאל) מנכ"ל חברת :MIW "אירועים מעין אלה מהווים מאיץ לפעילות שת"פ בין התעשיות ותמריץ לגופים המקומיים ליטול חלק ולבחון את הפתרונות. שכן, הטכנולוגיה הישראלית, ובפרט זו המיוחסת לתחומי ההגנה האזרחית, הינה המובילה והאטרקטיבית בעולם".

פרטים נוספים ניתן לקבל באתר האירוע
סטארטאפים
Bookmark and Share