Telecom News - מי הזמין בישראל כספומט ביטקוין מתוצרת Lamassu?

מי הזמין בישראל כספומט ביטקוין מתוצרת Lamassu?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> מי הזמין בישראל כספומט ביטקוין מתוצרת Lamassu?
מי הזמין בישראל כספומט ביטקוין מתוצרת Lamassu?
מאת: מערכת Telecom News, 30.12.13, 11:15כספומט ביטקוין

חב' ההזנק Lamassu , שמייצרת כספומטים לביטקוין, קבלה כבר 120 הזמנות מרחבי העולם, ביניהן גם מישראל. היא מציגה מפה עולמית של כספומטים של ביטקוין, וישראל בולטת במפת המזרח התיכון.
 
ראשונים לדווח: חברת Lamassu הפועלת בארה"ב, שמייצרת כספומטים לביטקוין, הודיעה שיש באמתחתה כבר 120 הזמנות לכספומטים לביטקוין מ-25 מדינות ברחבי העולם ומכירות בפועל של 100 כספומטים. עד כה סופקו 12 מכשירים, והשאר יסופקו עד אביב 2014.

החברה פרסמה מפה עולמית ובה מוצגות המדינות מהן הוזמן הכספומט. המפה - The Bitcoin Machine Map, מתעדכנת באופן שוטף, וניתן לצפות בה – כאן, ולראות את ציון הזמנת הכספומט מישראל כמו גם מערב הסעודית. 2 מדינות בלבד מהמזרח התיכון. ההזמנות הן החל מקנדה וכלה בקירגיסטאן.
 
ההזמנות לכספומטים החלו רק באוגוסט 2013 באתר של חברת הסטארטאפ Lamassu. המחיר של 5,000 דולרים בלבד למכשיר מלוטש, בעיצוב מודרני, מינימליסטי ובמימדים קטנים יחסית, משך יזמים בתחום הביטקוין מרחבי העולם.

ההזמנות התגברו לאחר ההשקה של הכספומט בפינלנד (בדצמבר 2013) וגם הבקורות שם היללו את המכשיר כ"מתאים למתחילים" וכ"קל מאד לשימוש", וגם לנוכח הסרטון ביוטיוב (בתחתית הכתבה) המציג את הפשטות של השימוש בעת השקת הכספומט (בנובמבר 2013) במסעדת Subway בברטיסלבה בסלובקיה. המרת המזומן לביטקוין בכספומט נמשכת 15 שניות בלבד.

הממשק של הכספומטים תורגם ליותר מתריסר שפות בהתאם למדינות מהן הוזמנו הכספומטים. סביר להניח, שהממשק יתורגם לעברית עבור הכספומט שהוזמן מישראל, אם אכן המזמין הישראלי דרש זאת.

הכתבה מבוססת על פרסום הודעה מטעם חברת ההזנק Lamassu באתר יחסי הציבור prweb.

ראוי לציין, ש-Lamassu איננה החברה היחידה המייצרת כספומטים לביטקוין, וכבר דיווחנו על השקת הכספומט לביטקוין בוונקובר, שהוא מתוצרת החברה האמריקאית Robocoin.

מגיב שם גיתי עדכן, שהכספומט יגיע לישראל בקרוב ויוצב ב"שגרירות הביטקוין" בתל אביב (מרכז של יזמים בתחום הביטקוין בארץ).

עדכון 20:57: הערה: במפת מזרח אסיה נעדרת טייוואן. ואכן, היום הודיע הבנק המרכזי בטייוואן שהוא לא מכיר בביטקוין כ"הילךחוקי" ואין לאזרחים כל הגנה מפניו והוא מזהיר  אותם מעיסוק בו. זה יישור קו דומה לשכנה הסינית

עדכון 3.1.14, 12:12: למרות אזהרת הבנק המרכזי בטייוואן, טייוואן כן עולה על מפת הכספומטים הבינ"ל עם חברת Robocoin, שהשיקה, כאמור לעיל, כספומט ראשון בוונקובר. החברה תספק החודש כספומטים לטייוואן ולהונג קונג. עד מרץ יסופקו עוד 39 כספומטים ליעדים נוספים בקנדה, אירופה, מדינותנוספות באסיה וגם בארה"ב כולל במנהטן.
עדכון 5.1.14, 23:01: ה-FSC - Financial Supervisory Commission בטיוואן הכחיש, שהכספומט יגיע לשם ואמר, שהסיכויים לראות כספומט ביטקוין בטייוואן הם אפסיים.
עדכון 12.1.14, 14:09: Josh Harvey מבעלי Lamassu הציג את הכספומט ב-CES 2014 בלאס-וגאס, בתמונה להלן מ-nypost.

בעל Lamassu עם הכספומט ב-CES 2014









 



 
 
Bookmark and Share