Telecom News - המהפכה של גולן טלקום מנסה לשבור את שוק הסלולר הכשר

המהפכה של גולן טלקום מנסה לשבור את שוק הסלולר הכשר

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> המהפכה של גולן טלקום מנסה לשבור את שוק הסלולר הכשר
המהפכה של גולן טלקום מנסה לשבור את שוק הסלולר הכשר
מאת: מערכת Telecom News, 30.12.13, 14:31גולן טלקום

59  ש"ח לחודש- שיחות ללא הגבלה כולל  55 יעדים ברחבי העולם.
9.99  ש"ח לחודש- 60 דקות שיחה כולל 55 יעדים ברחבי העולם.
 
כשנה וחצי לאחר שהציתה את המהפכה הסלולרית, גולן טלקום נכנסת גם לשוק הסלולר הכשר ומשיקה את הסים הכשר שלה. זאת, לאחר שחתמה על הסכם עם 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת'. במסגרת ההסכם תשווק גולן טלקום כרטיסי סים כשרים, באישור 'ועדת הרבנים', לציבור החרדי. בכך הופכת גולן טלקום לחברה הראשונה מתוך החברות הסלולריות החדשות, שמשיקה מסלולים כשרים.
 
הסים הכשר של גולן טלקום עומד בכל הדרישות ביניהן חסימת גלישה, הודעות טקסט, שירותי תוכן ועוד, ומותאם למכשירים סלולריים כשרים המאושרים גם הם על ידי 'ועדת הרבנים'.
 
גולן טלקום מציעה 2 חבילות:
59 ש"ח לחודש למשך שנה (לאחר שנה- 99 ₪ לחודש)- שיחות ללא הגבלה כולל 55 יעדים נייחים בחו"ל (ארה"ב וקנדה גם ניידים).
9.99 ₪ לחודש- 60 דקות שיחה כולל 55 יעדים נייחים בחו"ל (ארה"ב וקנדה גם ניידים).
 
הכללת שיחות לחו"ל בחבילות היא בשורה משמעותית עבור המגזר החרדי, שכן על פי סקרים, החרדים בישראל מהווים נתח משמעותי משוק השיחות לחו"ל.
 
כמו כן, במסגרת השירותים החינמיים, שגולן טלקום מציעה ללקוחותיה, כעת גם לקוחות, שישתמשו בסים כשר, יוכלו לקבל 2 מספרים בינלאומיים בחו"ל המאפשרים ליקיריהם בחו"ל לבצע שיחות בינלאומיות מחו"ל אל לקוח גולן טלקום בישראל בתעריף של השיחה המקומית כמקובל במקום הימצאו של המתקשר מחו"ל, מה שמוזיל את העלויות בצורה משמעותית גם עבור קרובי המשפחה בחו"ל של לקוחות גולן טלקום.

יעדים זמינים, תנאי שירות ודרכי השגת הסים הכש מצויים באתר גולן טלקום. את הסים הכשר של גולן ניתן להשיג גם בסניפי הרשתות באג ובסט מובייל. כמו כן, בחודשים האחרונים פרשה החברה רשת של משווקים מורשים בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ- בני ברק, ירושלים ועוד.  התשלום בגולן טלקום הם באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות "הרשאה לחיוב חשבון בנק" ("הוראת קבע")- בבנק לאומי, בנק הדואר ובנק הפועלים, בהמשך מתוכננים להתווסף בנקים נוספים.



 
 
Bookmark and Share