Telecom News - התגלית של PayPal: האפליקציה Revealed.co - מידע פרטי מסתובב ברשת

התגלית של PayPal: האפליקציה Revealed.co - מידע פרטי מסתובב ברשת

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> התגלית של PayPal: האפליקציה Revealed.co - מידע פרטי מסתובב ברשת
התגלית של PayPal: האפליקציה Revealed.co מדווחת איזה מידע פרטי מסתובב ברשת
מאת: מערכת Telecom News, 2.1.14, 18:00paypal

25 צעירים יהודיים מההייטק העולמי פיתחו אפליקציות חברתיות במסגרת תחרות של פרויקט תגלית טק צ'לנג', המשותף לסוכנות היהודית ולפרויקט תגלית.

חברת PayPal העניקה לזוכים פרסים בשווי כולל של 10,000 ש"ח.

אפליקציה חדשה נולדה: Revealed.co, אפליקציה המאפשרת לנו לגלות איזה מידע פרטי שלנו "מסתובב" ברשת. בכל פעם, שאנו משתמשים ב-Facebook וב-WhatsApp, למשל, אנו מפרסמים ברשת מידע רב על עצמנו, כגון שם, תמונות וכתובות מייל ולא תמיד מבינים, שמידע זה עלול להגיע לידיים הלא נכונות. האפליקציה החדשה מאפשרת לנו לראות בצורה מרוכזת את כל המידע הלא מאובטח, שפרסמנו בתמימות, ומפנה את המשתמש למקומות ברשת בהם ניתן לתקן את הגדרות הפרטיות.

האפליקציה החדשה פותחה במהלך תחרות אפליקציות מיוחדת, שנערכה בחברת PayPal בישראל. התחרות, שנמשכה 22 שעות ללא שינה לפיתוח פתרונות הקשורים לסוגיות חברתיות עולמיות, נערכה במסגרת פרויקט "תגלית טק" של הסוכנות היהודית ותגלית. פרויקט תגלית טק הוא חלק ממיזם חדש של הסוכנות היהודית, ששמו 'ישראל טק', שנועד להדק את הקשר של צעירים מההייטק העולמי לישראל ולחשוף אותם לקהילה הטכנולוגית בארץ באמצעות סיורים, הכשרות טכנולוגיות והתמחויות מקצועיות בחברות מובילות. הצעירים מחו"ל אף ישתלבו בהמשך בתכנית התמחות מיוחדת ב-PayPal.

במקום השני זכתה אפליקציה ייחודית המיועדת לאוכלוסייה העיוורת. במקום מקל ההליכה הסטנדרטי תאפשר להם האפליקציה החדשה, באמצעות חגורת חיישנים מתקדמים, להתמצא ביתר קלות. למקום השלישי הגיעה האפליקציה Sababa, תוכנה המאפשרת לימוד שפות זרות באופן אינטראקטיבי.

הצוותים המנצחים, שזכו בפרסים בשווי כולל של כ-10,000 ש"ח, נבחרו ע"י שופטים בכירים מתעשיית ההייטק הישראלית, בראשות סמנכ"ל הטכנולוגיה של PayPal ישראל אורי ארד, סמנכ"ל הטכנולוגיה של המטה הקיברנטי הלאומי טל שטיינהרץ, יזם Wix נדב אברהמי, ועודד מרגלית מ-IBM.

מתן פרנס, מנכ"ל PayPal ישראל: "שמחנו לארח את הדור הבא של עולם ההייטק ולהעניק הזדמנות לפתח את הבשורה הטכנולוגית החדשה. כחברה מובילה בעולם, שהתחילה אף היא כסטארטאפ לפני 15 שנה, אנו רואים בקידום יוזמות טכנולוגיות מטרה עליונה ושמחים על יכולתנו לספק להם את הכלים, שיסייעו להם לצמוח בזירה הבינלאומית".  

בין הרעיונות המעניינים הנוספים, שפיתחו המפתחים הצעירים במהלך התחרות:
  • אפליקציה להגבלת זמן בחשבון הפייסבוק, כשהעונש הוא תרומה אוטומטית לעמותות שונות באמצעות PayPal
  • אפליקציה לניהול משברים עירוניים עבור עיריית ירושלים – מפת שליטה של בעיות מדווחות ע"י האזרחים.
  • חיזוי עתידי מבוסס על אלגוריתם, שרץ על טוויטר.
 
תחרות ההאקאתון התקיימה במהלך ביקור מיוחד של 25 צעירים יהודיים המועסקים בחברות בינלאומיות מובילות וביניהן גוגל, פייסבוק, מייקרוסופט, טוויטר, דרופבוקס, לינקדין, שהגיעו לארץ לסיור בן שבועיים. זאת, במסגרת "תגלית טק", חלק ממיזם חדש של הסוכנות היהודית, "ישראל טק" שמו (Israel Tech Challenge), שמזמין צעירים מחוננים בתחום ההייטק מחו"ל להיחשף לעולם ההייטק הישראלי ואף להתנסות בו באופן מעשי באמצעות מסלולי סטאז' יוקרתיים ותכניות העשרה טכנולוגיות.
 
בתמונות:
אפליקציית revealed.co המגלה איזה מידע פרטי מסתובב ברשת, אפליקציית Sababa המאפשרת לימוד שפות זרות באופן אינטראקטיבי, צעירי "תגלית טק" במהלך תחרות אפליקציות מיוחדת, שנערכה בחברת PayPal בישראל.
תמונה 1
תמונה 2
תמונה 3



 
 
Bookmark and Share