Telecom News - eBay באמצעות PayPal תשיק מטבע וירטואלי משלה להתחרות בביטקוין

eBay באמצעות PayPal תשיק מטבע וירטואלי משלה להתחרות בביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> eBay באמצעות PayPal תשיק מטבע וירטואלי משלה להתחרות בביטקוין
eBay באמצעות PayPal תשיק מטבע וירטואלי משלה להתחרות בביטקוין ברכישות
מאת: מערכת Telecom News, 3.1.14, 00:13eBay

ראשונים לדווח: פורסמה בקשה לפטנט מטעם eBay עם PayPal ליישום, שיוכל לשמש כמטבע וירטואלי ללא צורך ביצירת חשבון משלם אישי, ויתחרה בביטקוין ובמטבעות וירטואליים אחרים.

eBay, האתר הענק למכירות פומביות באינטרנט המהווה שוק עולמי מקוון למסחר בינ"ל עם הזרוע שלו PayPal המאפשרת העברת כספים וביצוע תשלומים הגישה בארה"ב בקשה לפטנט מס' 20130339188, שפורסמה ב-19.12.13 (הבקשה מס' 13/525674 הוגשה כבר ב-18.6.12) ליישום של Token (אסימון) מאובטח, שיוכל לשמש כמטבע וירטואלי ויאפשר לאנשים לקנות מוצרים ללא צורך ביצירת חשבון משלם אישי. זאת, כדי להתחרות בקניות באמצעות הביטקוין, ה-Dogecoin, המאסטרקוין וכד'.

המטבעות (Gift Token) של PayPal ישמשו במיוחד לקניית והענקת מתנות. אולם, בתאוריה ניתן יהיה להשתמש בהם לרכישות מחוץ ל-eBay ו-PayPal. 

הנשיא David Marcus של PayPal דווקא תומך בביטקוין, אך כרגע הוא אינו חושב שזה מטבע עקב התנודתיות הגדולה שלו.

אם eBay תציג בהצלחה את המטבע הוירטואלי שלה, היא תלך בעקבות אמזון, שהשיקה "מטבעות אמזון - Amazon Coins" לפני כשנה, וגם בעקבות פייסבוק, שרצתה להיכנס לתחום עם "פייסבוק קרדיטס - Facebook Credits", אבל ירדה מזה ביוני 2012.

בנוסף, אם אכן יוצג המטבע הווירטואלי של PayPal זה יהיה מהלך מאד משמעותי עקב היותה ענקית התשלומים בעולם. זו כנראה החלטה אסטרטגית, שלא לשלב ביטקוין  או כל מטבע וירטואלי אחר בשירותי החברות אלא לפעול עם יישום וירטואלי עצמי.

הכתבה מבוססת על האתר האוסטרלי  smh.com.au.
פטנט

 
Bookmark and Share