Telecom News - מודל חדש של פרסום דרך חברים ברשת החברתית - סטארטאפ ישראלי-טורקי

מודל חדש של פרסום דרך חברים ברשת החברתית - סטארטאפ ישראלי-טורקי

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מודל חדש של פרסום דרך חברים ברשת החברתית - סטארטאפ ישראלי-טורקי

מודל חדש של שיווק ופרסום דרך חברים ברשת החברתית - סטארטאפ ישראלי-טורקי בהמראה מטאורית
מאת: אבי וייס, 04.01.14, 17:30דוד אדי
 
בלעדי: הרשתות החברתיות הופכת למטרה לחברות הפרסום: החברים ברשת מעלים בעצמם את הפרסומות ומקבלים על כך תגמול, ולא גוגל או פייסבוק.
 
"החבר ברשת שלנו אמור להפיץ את הפרסומת המתאימה לו. הוא מקבל כמה אופציות, והפרסומת מופצת אוטומטית בלחיצת כפתור על ידו ברשת החברתית, שהחבר אצלנו בחר. הוא מתוגמל אם חבריו לוחצים על הפרסומת", מתאר דוד (דודו) אדי, יזם ומנכ"ל adMingle ישראל. "במקום לשלם רק לרשת החברתית ולא לדעת מה האפקטיביות של השיווק והפרסום בזמן אמת, אנו פונים ישר לאלו, שיצרו את הרשת החברתית: האנשים עצמם החברים ברשת. הפכנו לגמרי את השיטה של הפרסום המקוון וזה מצליח ובגדול".
 אדיר בן יהודה
קיימתי ראיון בלעדי עם דוד אדי (בתמונה למעלה), ועם אדיר בן-יהודה, Media Director של חברת adMingle ישראל (בתמונה משמאל) כדי לשמוע על מימוש הרעיון של פרסומות ממוקדות ומפולחות אישית תוך שימוש ברשתות חברתית ותגמול המשתתפים ברשתות החברתיות השונות שיש באינטרנט העולמי.
 
שאלה: מה זה adMingle?
דוד אדי: "פלטפורמת adMingle זה פיתוח של סטארטאפ של יהודים מטורקיה, שבאו עם רעיון מעניין. הם שכרו מפתחים ישראלים יוצאי ממר"מ, שעברו לפתח באיסטנבול, ופיתחו מודל עסקי של שותפות עם שלוחות. אני מנכ"ל השלוחה הישראלית והבעלים שלה בזכיינות ובשותפות עם היזמים. הפעילות כיום כבר מתבצעת ב-5 מדינות: טורקיה, אנגליה, איטליה אינדונזיה ובישראל. בחודש הקרוב ייפתחו סניפים בצרפת, גרמניה ואחרי כן בשבדיה (זו תהיה שלוחה ישראלית שלנו) וברוסיה.
 
מדובר בחברת הזנק בצמיחה מאוד מואצת בגלל הרעיון המבריק והביצוע החלק והחדשני. עלינו לאוויר לפני 3 חודשים בהשקה רכה עם הגרסה הישראלית, שפותחה בטורקיה ועברה התאמות על ידינו כאן, ועם הפתיחה היו לנו כ- 1,000 משתמשים והתחלנו להפיץ את הרעיון. כמה חברות גדולות מיד הצטרפו אלינו. אתה יכול לראות את השמות באתר.
 
אחרי ששילמנו בפעם הראשונה לגולשים המצטרפים, התחילו להאמין שאנו רציניים בשיטה החדשה וזה הפך לוויראלי. כרגע אנו עם כ-2,500 איש בפלטפורמה וההיקף גדל בקצב, כל יום, זה עובר מפה לאוזן, עוד לפני שהתחלנו לשווק את עצמנו".
 
שאלה: מה כל כך מושך בפלטפורמה שלכם?
תשובה: "הפלטפורמה שלנו היא למעשה שיתוף פרסומות ברשתות חברתיות. השיווק נעשה ע"י החברים עצמם ודרך החברים באתר, שמתוגמלים על השיתוף, אם הוא מצליח.
 
המצב היום הוא, שאנשים מכל מדינה יוצרים את הרשת החברתית, בכך שהם מצטרפים אליה. אולם, מי שעושה את הכסף עליהם ובגדול זו הרשת החברתית עצמה. המשתמשים, שיצרו את הרשת החברתית ופעילים בה, לא מקבלים מזה דבר. הם תורמים את שמותיהם ופרטיהם וכל מה שניתן לאסוף עליהם לבעלי הרשת - בחינם.
 
הרעיון של adMingle הוא בדיוק הפוך. הפלטפורמה שלנו אומרת לחברים: בואו, הירשמו אצלנו ותגדירו במה אתם מתעניינים ואנו נבנה לכם קמפיין שיווקי לפי תחומי העניין שלכם. תבחרו את קמפיין השיווקי המתאים לכם ותפיצו אותו בעצמכם ברשת החברתית שלכם. אתם תקבלו תגמול כספי כאשר מי שנמצא ברשת החברתית שלכם ראה את הפרסומת שהפצתם ברשת ולחץ עליה או עשה פעולה אחרת שביקש המפרסם.
 
כך, המפרסמים מקבלים פלטפורמה ייחודית, שכוללת אנשים שכבר מפולחים לפי הגיל, המין, תחומי העניין, מקום המגורים וכך הלאה, ומקושרת אל החוג החברתי שלהם, מבלי לבזבז משאבים על אלו, שקמפיין השיווק לא מעניין אותם. כך, המפרסמים יכולים לבנות קמפיין שיווקי דרך אנשים ידועים, שמשמשים להם כשגרירים בהמלצה על הקמפיין אותו הם מפיצים. הם יכולים להפיץ את הקמפיין בכל פלטפורמה חברתית בה הם חברים, לרבות פייסבוק, טוויטר, ווטסאפ, או רשתות חברתיות מקומיות בשפה מקומיתבאותה מדינה. המסר עובר בצורה אישית מכל אחד וזו ההפצה הכי טובה 'מפה לאוזן' ובצורה ויראלית. זה פשוט עובד ולכן זה מצליח".  
 
שאלה: איך המפרסם בונה קמפיין שיווק בפלטפורמה שלכם?
תשובה: "הוא מקבל גישה לקהילה בה הוא רוצה להפיץ את המסר שלו. יש לו מסך בחירה לפי מאפיינים כגון גיל, מין, מקום מגורים. תחומי עניין ועוד. הוא בונה את הקמפיין והודעות נשלחות ע"י המערכת לכל אלו שהתאימו לקריטריונים, שהמפרסם בחר. התשלום הוא בשיטת CPC, לפי הקלקות של אלו שנחשפו לפרסומת המועלית לרשת ע"י החברים ברשת.
 
לחבר ברשת שלנו יש אפשרות להתעלם ואף לדחות את הפרסומת. גם זה מידע חשוב למפרסם. כך, המפרסם מבין מה לא יעבוד. אם יש דחיה של קמפיין או מסרים מסוימים מתוך קמפיין, זו הזדמנות למפרסם להבין, שיש לו בעיה והוא יכול לשנות בזמן אמת את המסר שלו, או להחליף לגמרי את הקמפיין ולחסוך בכסף על קמפיין, שאין לו סיכוי להצליח. לכן, מדובר בכלי מאוד חזק ואמין למפרסמים והם מיד מצטרפים אלינו כאשר הם רואים זאת".
 
שאלה: איך קובעים את התגמול לחבר המפרסם את הקמפיין, שהוצע לו ברשת החברתית שלו?
תשובה: "הפרמטר הראשון לתשלום הוא לפי רמת ההשפעה שלו ברשת החברתית. אנו קוראים לחברים שלנו 'פבלישרים', כי הם המפרסמים האמיתיים ברשת החברתית שלהם. יש לרמת ההשפעה שלהם כלי מדידה מאוד ברורים. ככל שהחבר - הפבלישר מגיע ליותר אנשים, הוא יתוגמל יותר. כמובן יש את גבולות הקמפיין וגבולות התקציב, שקובע המפרסם".  
 
שאלה: אתם למעשה מתחרים בפלטפורמות הפרסום של גוגל, פייסבוק וכיו"ב?
תשובה: "נכון. אבל המערכת שלנו ישראלית ואנו משלמים ללקוחות בישראל ומשלמים אגב כך מיסים בישראל. אנו נותנים מה שאין בגוגל: היכולת לחשב את הכושר השיתופי האמיתי של כל אחד ברשת החברתית. זה המידע החשוב ביותר למפרסם. איך שעלינו לאוויר, זה תפס את המפרסמים והחברים ברשת. אנשים הבינו, שהם שווים ברשת חברתית ויכולים לקבל תגמול על השיתוף שלהם. הכוח עבר לידי החברים ברשת. כל אדם הופך למעשה ללוח מודעות, שמקבל תגמול לפי מידת ההשפעה שלו ברשת. זה גם מחליף את מועדוני הלקוחות הישנים, כי אנו בונים מועדוני לקוחות מהזן החדש, מועדוני הלקוחות ברשתות חברתיות".
 
שאלה: איזה קמפיינים כבר הרצתם?
תשובה: "הרצנו לא מעט קמפיינים בחודשים המעטים, שאנו באוויר. דוגמאות: אלדן, החברה המרכזית למשקאות, חוגלה קימברלי, פיאט, יונדאי, לנובו ועוד. אנו מדברים עם כל משרדי הפרסום הגדולים ועם כל החברות הגדולות במשק. כולם מגלים עניין ורבים מצטרפים.
 
מעבר למסעי השיווק אנו בונים עבורם מועדוני לקוחות ונמצאים בבנייה של תשתית למסחר אלקטרוני. יש סביב זה קהילה של מפתחים די גדולה. כולם מחפשים כיום פרסום ממוקד, מפולח, זה בדיוק מה שאנו נותנים לשוק הפרסום".
 
שאלה: איך אתם  משלמים לחברים - לפבלישרים?
תשובה: "או דרך חשבון הבנק או דרך פייפל. המינימום לתשלום הוא צבירה של 100 ₪. הקמנו מערכת מיוחדת לתשלומים, שתעבור את אישור מערכות המיסוי בישראל".
 
שאלה: למה שהמפרסמים לא יקימו מערכת כזו בעצמם?
תשובה: "זה פיתוח, שייקח להם לפחות שנתיים והם גם לא בנויים לזה. יש עדיין רבים בשוק הפרסום המקוון המצויים בעולם הישן, העולם של הבאנרים. הם לא קולטים, שהעולם הזה נגמר מזמן. אנו באים לשוק עם העולם החדש, עולם הרשתות החברתיות ושיווק ממוקד ומפולח".
 
שאלה: איך מונעים הונאות, שהחברים יקליקו אחד לשני כדי לייצר לעצמם כסף?
תשובה: "אחד המנגנונים הכי חזקים אצלנו זה מנגנון מניעת הונאות. יש לנו כמה מערכות כולל הגנה על הכסף. אלו מנגנונים לא פשוטים והם נבנו כדי להגן על האינטרסים של כל המפרסמים והמשתתפים בקמפיינים השיווק והפרסום.
 
הכלי שלנו הוא כלי חזק, שכבר הוכיח את עצמו במסעות פרסום. אחרת המפרסמים לא היו שמים אצלנו כסף. קמפיין מינימלי אצלנו הוא של 10,000 ₪. אנו פונים כיום למפרסמים ומשרדי הפרסום הגדולים, גופים, שהאמינות שלנו מאוד חשובה להם".
 
שאלה: כמה זמן נמשך כל קמפיין?
תשובה: "בד"כ 72 שעות, אך יש לזה אפקט הנמשך עוד כמה ימים, בגלל מנועי החיפוש בגוגל ובשאר הרשתות החברתיות.
 
מבחינת חלוקת הכנסות, מחצית מההכנסות של כל קמפיין אנו מחלקים לחברים, לפבלישרים. אנו מרוויחים רק עמלות. אנו בעולם של תוצאות ולידים של ממש, אבל עדיין יש חשיבות לבניית שם של מותג. אנו מספקים ובונים את היכולות לכל מותג להציג את עצמו בקהילה המתאימה בדיוק לו.
 
בגלל שהחברים הם המפיצים את הקמפיין, תמיד הוא יהיה בדף ראשון. כי מי שמעלה את הפרסום לדף, הוא לא המפרסם אלא החבר אל חבריו ברשת. מפרסם, שרוצה להיות בדף ראשון, צריך לשלם הרבה כסף לגוגל או לפייסבוק. לא אצלנו. התוכן שלנו נשלט בלעדית ע"י החברים, לכן התוכן תמיד יהיה בעמוד ראשון, איך שהוא עולה, כמו כל פוסט ברשת החברתית".
 
שאלה: האם אין חשש, שגוגל או פייסבוק יחסמו אתכם?
תשובה: "קשה לי להאמין. השיתוף, שהפבלישרים שלנו עושים ברשתות, הוא השיתוף הרגיל שלהם, השיתוף הרגיל של כל אדם פרטי. קשה להאמין, שפייסבוק, למשל, תוכל להבחין בין שיתוף של פרסומת לבין שיתוף של פוסט רגיל, שאינו פרסומת.
 
יחד עם זאת, אנו כבר ערוכים למצב, שינסו לתקוף אותנו ויש לנו פתרונות גם למצב הזה. אולם, אני לא מאמין, שזה יקרה, בוודאי לא בקרוב. זה יהרוס את כל הרשת החברתית, אם ינסו לתקוף את הפבלישרים שלנו".
 
שאלה: איך פועלים, שהרשת החברתית לא תהפוך חיש מהר ללוח פרסומת אחד גדול ואז רבים יברחו ממנה וגם אתם תפסידו?
תשובה: "אנו מגבילים את המפרסמים. לא ניתן לפרסם כמה מותגים במקביל או זה אחר זה. לא נאפשר קמפיינים, שיפגעו ברשת החברתית ונמנע זיבול הרשת. המנגנונים שלנו גם קובעים מי יכול לפרסם מה, זה מוגבל ל-5 תחומי עניין אישיים בלבד. גם אנו לא משלמים על הקלקות ממדינה אחרת וכך הלאה. זו מערכת בשליטה מלאה של כל המשתתפים בה. 
 
מלבד זאת, המפרסמים קובעים את התקציב וגבולות הגזרה של החשיפה. הם מבינים היטב מה מביא להם ערך ומה לא. היו מקרים, למשל בטורקיה, שקמפיין נגמר אחרי 70 שניות, כי החשיפה הייתה גדולה והתקציב של המפרסם הוגבל בגלל ההפצה המהירה.
 
המפרסם מקבל כלים לצפייה בקמפיין בזמן אמת. יש לו אינדיקציות מלאות על הנעשה ברשת עם הקמפיין שלו. הוא יכול לעצור קמפיין באמצע ולהעביר את התקציב למקום אחר".
 
שאלה: לאן אתם מתפתחים?
דוד אדי: "אנו רוצים להיות המובילים בשוק הפרסום המקוון בישראל ובמדינות נוספות, שניכנס אליהן. אנו בשלבי סבב גיוס של בין 3 ל-5 מיליון דולרים, כדי לממש את החזון הזה. כ"כ, אנו מעוניינים להרחיב את הפלטפורמה לשפות נוספות כמו ערבית ורוסית, לקהלים, שלא מבינים או קוראים עברית ברשת ולא נמצאים ברשתות חברתיות בעברית. בנוסף, המערכת שלנו יכולה לשמש לכל מטרת הפצה של כל דבר. למשל לגיוס עובדים. ניסינו את זה וזה עובד מצוין. אנו רוצים להתאים את הפלטפורמה גם למטרות נוספות של הפצה, לא רק פרסומות ואנו בדרך לממש את החזון הזה".
קניות ברשת



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים