Telecom News - רוצים ליצור את הביטקוין הבא? אתר חדש הופך זאת לקל, ליותר מדי קל

רוצים ליצור את הביטקוין הבא? אתר חדש הופך זאת לקל, ליותר מדי קל

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> רוצים ליצור את הביטקוין הבא? אתר חדש הופך זאת לקל, ליותר מדי קל
רוצים ליצור את הביטקוין הבא? אתר חדש הופך זאת לקל, ליותר מדי קל
מאת: מערכת Telecom News, 5.1.14, 16:38

ראשונים לדווח: לאחר עלייתם לכותרות של ה-Dogecoin ובסוף השבוע של ה-CoinyeWest, נראה, שכל אחד יכול יצור מטבע מתחרה לביטקוין, ועם השקתו של כלי חכם ופשוט, זה ממש קל. אין ספק, שהשפעתו על שוק המטבעות הווירטואליים לא תהיה טובה (אם כי יש הגורסים להפך).

אתר digitaltrends מדווח, שאתר חדש, שהושק עתה, בשם Coingen, מאפשר לכל אחד ליצור את המטבע הווירטואלי שלו בקלות. רושמים שם, קיצור (סימול), סוג הפרוטוקול המבוקש SHA256) כמו בביטקוין או Scrypt כמו ב-Litecoin) ועוד כמה נתונים טכניים, מכניסים את כל המידע לטופס באתר ו-אופס! יש מטבע וירטואלי חדש.

האתר דורש BTC 0.01 (כ-8 דולרים כרגע) כדי ליצור את המטבע. נחיתן לבחור לשלם BTC 0.1 (כ-80 דולרים) כי להסיר את המותג Coingen מהמטבע ו-BTC 0.05 (כ-40 דולרים) כדי לכלול את המקור במטבע.

האתר הוקם ע"י מפתח ביטקוין ידוע בשם Matt "BluMatt" Corallo, שהשיק את האתר בסוף השבוע. מאז ההשקה הגיעו אליו כבר רבים, והשמות שאנשים נונים למטבע שלהם… "מעניינים". למשל: Yolocoin, או Trollcoin. אחרים נוקטים בגישה פחות שמרנית כמו למשל: Foobar, או John, או Stuff, ואפילו Dollar. אחרים ממש תוקפניים  כמו למשל: Rapecoin.

מקים האתר סבור, ש"היופי" שלו טמון בדמוקרטיזציה של יצירת מטבע וירטואלי ונותן לאלה, שאין להם כל ידע טכני, אפשרות להצטרף לתחום ברמה חדשה המסירה חסמי כניסה ומעבירה אותם ממומחיות טכנולוגית למומחיות שיווקית.  Coingen הופך את השוק לזמין עבור יותר אנשים עם מומחיות שיווק במקום בעלי כישורים טכנולוגיים.

מה שמעניין ב-Coingen, זה לא כמה פשוט לברוא מטבעות וירטואליים חדשים, זה קל יותר אפילו ממה שצריך להיות, אלא, מה שהשיטפון של מטבעות וירטואליים חסרי-ערך יכול לעושות לעולם המטבעות הווירטואלים כולו. כל השפעה שתהיה, היא לא תהיה טובה, אם כי יש כאלה שחושבים ההפך.  כך, כל אחד יכול להפוך למלך הבא של הכסף האינטרנטי, בתנאי שהראפר Kanye West עם המטבע CoinyeWest  לא יקח את הכתר קודם לכן. 



 
 
Bookmark and Share