Telecom News - ממציא אקדח התלת-מימד עובד על הגברת האנונימיות של טרנזקציות הביטקוין

ממציא אקדח התלת-מימד עובד על הגברת האנונימיות של טרנזקציות הביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> ממציא אקדח התלת-מימד עובד על הגברת האנונימיות של טרנזקציות הביטקוין
ממציא אקדח התלת-מימד עובד על הגברת האנונימיות של טרנזקציות הביטקוין
מאת: מערכת  6.1.14, 19:02 Telecom News

חלוץ ייצור האקדח במדפסת תלת-מימד פועל להגברת האנונימיות של טרנזקציות הביטקוין ע"י פיתוח תוכנה הנקראת Dark Wallet.

אתר techtimes מדווח היום, ש-Cody Wilson, המכונה גם crypto-anarchist ו-free market-anarchist , עומד לעורר שוב תהודה עולמית. הוא עורר תהודה בפעם הראשונה בתחילת מאי 2013, כאשר הצליח לייצר אקדח במדפסת 3D ביתית, כפי שדיווחנו – כאן. הוא העלה אז לרשת את תכניות מדפסת ה-3D וייצור האקדח וגם סרטון וידאו המוכיח, שהאקדח אכן עובד. לפי בקשת ממשלת ארה"ב הוא הסיר אותם מהרשת אך זה היה כבר מאוחר מדי. עשרות אלפים כבר הספיקו להוריד את התכניות והמשיכו להפיצן.

עתה, עומד Wilson לעורר תהודה נוספת כאשר הוא נכנס לתחום "אפור", שמבטיח להקשות מאד על ממשלות ובנקים במעקב אחר העברות של ביטקוין חוקיות ובלתי-חוקיות. הוא עובד עם צוות על תהליך הצפנה מאובטח יותר, שיגדיל את האנונימיות של הטרנזקציות של הביטקוין.

מאחר שאופי הטרנזקציות של הביטקוין הוא P2P (peer-to-peer), בנקים וממשלות אינם יכולים לראות את פרטי הטרנזקציות החוקיות וכמובן גם הבלתי-חוקיות המתבצעות ע"י גורמים שליליים. בשעה שהביטקוין מציע למשתמשים "רמז" של אנונימיות, המערכת עדיין איננה מושלמת, וניתן עדיין לקבוע/לסווג אנשים או גורמים המעורבים בטרנזקציות עפ"י כתובות הביטקוין שלהם.

Wilson עובד על פיתוח תוכנה, שתוסיף עוד נדבך לחוזק של ההצפנות הקיימות כיום בטרנזקציות של הביטקוין. הוא קורא לתוכנה – Dark Wallet. אם יעמוד עם הצוות שלו בהשלמתה, (וסביר ע"ס עברו להניח שכן), זה יוביל את המעקב אחר הטרנזקציות של הביטקוין לבלתי אפשרי לחלוטין.

בשעה שלתוכנה כזו יש פוטנציאל חיובי, אנונימיות מלאה כזו יכולה גם להוביל לתוצאות שליליות ע"י השימוש בה ע"י גורמים בלתי-חוקיים.

עדכון 7.1.14, 15:08: היום פורסם ב-idependent גם על Amir Taaki הבריטי המפתח שירות Dark Wallet כזה, שיהיה The Anarchists' Bitcoin App of Choice להקשות על המעקב אחר טרנזקציות הביטקוין.

 
 



 
 
Bookmark and Share