Telecom News - קמטק מודיעה על חזרתו של רפי עמית לתפקיד מנכ"ל החברה

קמטק מודיעה על חזרתו של רפי עמית לתפקיד מנכ"ל החברה

דף הבית >> מינויים >> קמטק מודיעה על חזרתו של רפי עמית לתפקיד מנכ"ל החברה
קמטק מודיעה על חזרתו של רפי עמית לתפקיד מנכ"ל החברה
מאת: מערכת Telecom News, 8.1.14, 19:15רפי עמית

חברת קמטק הודיעה כי מנכ"ל החברה, רועי פורת, הודיע למועצת המנהלים של החברה על החלטתו לעזוב את תפקידו. הנהלת קמטק החליטה למנות את רפי עמית (בתמונה), היו"ר הפעיל של החברה, כמנכ"ל החדש, לאחר תקופת מעבר.
 
רפי עמית, הנמנה על מייסדי קמטק, שימש בעבר כמנכ"ל קמטק עד אוגוסט 2010. מאז החל בתפקידו כיו"ר הפעיל של החברה, עסק רפי עמית בהרחבת פעילותה של קמטק באסיה במהלך השנים האחרונות. רפי עמית מביא עימו הבנה רחבה ביותר של השווקים בהם קמטק פעילה וניסיון עשיר במסחור טכנולוגיות חדשות. לרפי עמית ידע מעמיק במיוחד בענף המעגלים המודפסים, ומועצת המנהלים של החברה מאמינה, שהוא האיש הנכון להוביל את קמטק במסלול האסטרטגי העכשווי, במסגרתו מתמקדת החברה בהבאת מערכת ה-GreenJet DMD החדשה לשלב המסחרי.
 
רפי עמית: "אני שמח מאד לשוב ולהוביל את החברה באופן מלא, ואני מצפה להתחיל להוציא אל הפועל את התכנית האסטרטגית של החברה. יש לי ביטחון מלא בפוטנציאל של החברה בטווח הקצר ובטווח הארוך, ואני רואה הזדמנויות עסקיות רבות בשוק המוליכים למחצה ובשוק המעגלים המודפסים .ברצוני להודות לרועי על תרומתו לעסקינו לאורך שנים רבות. רועי סייע בהתוויית חזון עסקי ארוך טווח לקמטק ובמימוש האסטרטגיה העסקית של החברה בפועל. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".
 
רועי פורת: "אני בקמטק למעלה מעשור. מאז שמוניתי למנכ"ל לפני למעלה משלוש שנים, התקדמנו כברת דרך מהותית בהגשמת תכניתנו האסטרטגית, ואני חש כי זה הזמן הנכון מבחינתי להעביר את שרביט ההובלה. אני גאה בהישגי, שיהוו בסיס איתן לצמיחתה העתידית של קמטק ומאחל לחברה הצלחה רבה". 
 
פרחים וברכות
צילום: ש.וייס



 
 
Bookmark and Share