Telecom News - סופר פארם - אפליקציה בחינם הרשמית של רשת סופר-פארם

סופר פארם - אפליקציה בחינם הרשמית של רשת סופר-פארם

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצרכנות >> סופר פארם - אפליקציה בחינם הרשמית של רשת סופר-פארם
מאת: מערכת Telecom News
12/01/14,  15:10
מטרת / הייעוד של התוכנה: להישאר מעודכנים במבצעי סופר-פארם, לממש קופונים ולאתר סניפים.
שם התוכנה: סופר-פארם
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפד, איפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם הרשמית של רשת סופר-פארם עוזרת להישאר תמיד מעודכנים בעלון מבצעי הרשת, לקבל ולממש קופונים ישירות מהסלולרי, לאתר סניפים קרובים, לכתוב לשירות הלקוחות, להכנס לדף הפייסבוק של סופר-פארם ולנהל רשימת קניות בצורה קלה וידידותית.
מבצעים:כל מבצעי הרשת  באפליקציה ממוינים בצורה נוחה וידידותית למחלקות ותתי מחלקות שונות. כך ניתן לאתר בקלות מבצעים מעניינים ולהוסיף בקליק אחד פריטים לרשימת הקניות. קופונים:  קופוני הרשת מצויים באפליקציה, רק מציגים את המכשיר בקופה ומממשים בקלות ללא צורך בהדפסה.
רשימת קניות: כל מבצע באפליקציה ניתן להוספה לרשימת הקניות. מבצעים שתוקפם נגמר ימחקו באופן אוטומטי מהרשימה.
סניפים: ניתן למצוא את הסניף הקרוב ברשימה או על גבי מפה, ולראות איזה סניף פתוח או סגור בכל רגע נתון. ניתן לחפש סניפים לפי ערים או כתובות, ולראות את המידע הרלוונטי לכל סניף כולל שעות פתיחה, טלפון, מייל ישיר למנהל הסניף ושירותים נלווים לסניפים כולל קופות החולים המתקבלות בו, סופר-פארם אופטיק ועוד, ולנווט לסניף עם תוכנת הניווט של Waze.
קליק-פארם: שירות הזמנת תור לבית המרקחת ישירות מהאפליקציה. מזינים את פרטי המרשם, את הסניף והשעה בה רוצים לאסוף את התרופות בלי תור ישירות מבית המרקחת.

עדכון 7.7.14: האפליקציה הזו של רשת סופר-פארם, ממשיכה לשבור את שיאי ההורדות בישראל. מיליון צרכנים הורידו את האפליקציה שפותחה ע"י moblin. האפליקציה זכתה לאחרונה בתואר האפליקציה החדשנית לשנת 2014 במסגרת תחרות מוצר השנה לשנת 2014.

מסך אפליקציית סופר פארם
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share