Telecom News - 42Coin - מטבע וירטואלי השווה מיליון דולרים למטבע אחד

42Coin - מטבע וירטואלי השווה מיליון דולרים למטבע אחד

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> 42Coin - מטבע וירטואלי השווה מיליון דולרים למטבע אחד
42Coin– מטבע וירטואלי השווה מיליון דולרים למטבע אחד
מאת: מערכת Telecom News, 15.1.14, 10:3342

מטבע וירטואלי חדש, שיצא לפני שבועיים, מעורר סערה בעולם המטבעות הווירטואליים כי הוא שווה בדולרים פי 1000 מהביטקוין.

אתר Business insider  דווח על מטבע חדש בשם 42Coin, שהמציא אמריקאי המכונה Hendo, שמעורר סערה בקרב קהילת הביטקוין העולמית. הוא יצר את המטבע הווירטואלי היקר ביותר בעולם. בשעה שהביטקוין נסחר עתה סביב 952 דולרים בבורסת Mt.Gox, הרי ערכו הוא 952,000 דולרים.
 
להלן התרשים מתוך אתר cryptsy, שהוסיף אתמול את המטבע הזה לתרשימים שלו, ומציג את ערכו, כאשר המספרים בצד שמאל הם בביטקוין ולא בדולרים.
 
42Coin



Hendo בחר במספר 42 כי תהיה יכולת כרייה של עד 42 מטבעות כאלה בלבד, ולכן הם יהיו הנדירים ביותר בשוק וגם בגלל שאישור עסקה במטבע זה נמשך 42 שניות בלבד (אם כי לא היו הרבה כאלה עד כה ברשת) לעומת 10 דקות בביטקוין ו-2 דקות ב-Litecoin

Hendo מחזיק בכמה שברירים של המטבע הזה ועדין לא הייתה כרייה של מטבע במלואו. הוא מתנגד לתופעה בה כאשר צץ מטבע חדש מיד נכנסות קבוצות כרייה גדולות והן כורות פלחים גדולים ממנו ומכתיבות את ערכו למצטרפים מאוחרים. הוא מסביר, שהוא בנה את הקוד כך, שברגע שתצטרפנה קבוצות כריה גדולות כאלה, יהפוך תהליך הכרייה ליותר קשה ולפחות מתגמל. המצב יחזור לקדמותו ברגע שהן תעזובנה.

כיום אי אפשר לנבא מה יקרה עם המטבע הזה, ששווה 1,000 ביטקוין, האם הוא יצליח או ייעלם. אולם, אין ספק, שהוא מהווה עוד נדבך לקראת התבססות של המטבעות הווירטואליים בעולם הפיננסי הגלובלי.

 



 
 
Bookmark and Share