Telecom News - קוואלקום פרסמה קול קורא לתחרות QPrize למימון סטארטאפים פורצי דרך

קוואלקום פרסמה קול קורא לתחרות QPrize למימון סטארטאפים פורצי דרך

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> קוואלקום פרסמה קול קורא לתחרות QPrize למימון סטארטאפים פורצי דרך
קוואלקום פרסמה קול קורא לתחרות QPrize 2014 למימון סטארטאפים פורצי דרך
מאת: מערכת Telecom News, 15.1.14, 16:14קוואלקום - לוגו

7 זוכים יקבלו 100,000 דולרים כ"א, ובנוסף, הפרס הראשון יהיה בגובה 150,000 דולרים.
 
Qualcomm  באמצעות זרוע השקעות הון סיכון שלה - Qualcomm Ventures, השיקה היום בפעם הרביעית את התחרות הבינלאומית QPrize לשנת 2014 להשקעות בשלבים ראשוניים (seed). מטרת התחרות היא לזהות ולממן את חברות הטכנולוגיה המבטיחות הבאות של התעשייה הנמצאות בשלבי התפתחות מוקדמים. תחרות QPrize פתוחה ליזמים בסין, אירופה, הודו, ישראל, קוריאה, אמריקה הלטינית וצפון אמריקה.

עולה לגמר אחד מכל אזור יזכה ב-100,000 דולרים במימון מסוג הלוואה אג"ח ניתנת להמרה מ-Qualcomm כמימון לשלבים ראשוניים והוא יוזמן להתחרות מול העולים לגמר מאזורים אחרים בשלב הגמר – QPrize Grand Finals. הזוכה העולמי יקבל סכום נוסף של 150,000 דולרים במימון מסוג אג"ח ניתנת להמרה, שנועד לסייע ביישום התוכנית העסקית החדשנית של החברה הלכה למעשה.

Nagraj Kashyap, סגן נשיא בכיר ב-:Qualcomm Ventures "כגורם מוביל בתעשייה, קוואלקום מחויבת לקידום החדשנות ולשילוב טכנולוגיות חדשניות בסביבה העסקית האלחוטית כולה. תחרות QPrize מאפשרת לנו לבחון חברות בשלבים מוקדמים מאוד באזורי מפתח ברחבי העולם ולממן את הגל הבא של חברות חדשניות מבטיחות. המשתתפים בשנה שעברה הגדירו מחדש את היכולות של הטכנולוגיה הניידת, דבר שהודגם הלכה למעשה כאשר הזוכה בגמר, חברת iOnRoad מישראל, נרכשה תוך פחות מ-30 יום לאחר התחרות. תחרות QPrize משמשת כנקודת תיקוף חשובה עבור רבות מחברות הסטארטאפ האלה ואנו נשמח להמשיך לטפח את ההתפתחות ולמנף את המותג QPrize כדי להעלות עוד יותר את המודעות לטכנולוגיות פורצות הדרך האלה".  
 
המועד האחרון להגשת תוכניות עסקיות הוא 18.4.14. Qualcomm Ventures תבחר מתוך מאגר ההצעות המתחרות עד 8 חברות, שתעלנה לגמר בכל אחד מ-7 האזורים. העולים לגמר ישתתפו בתחרות אזורית, שבה כל אחת מהחברות תיבחן על ידי צוות מומחים בהתאם ליתרונות של החידוש הטכנולוגי, פוטנציאל השוק שלו, יכולות הניהול של החברה ויכולת המימוש של התחזיות הפיננסיות הכלולות בהצעה.
 
תחרות QPrize של Qualcomm Ventures פתוחה כעת לרישום. לפרטים נוספים, לרבות פרטים על הזוכים בעבר, כללים ותקנות, הנחיות להגשת מועמדות, או כדי להגיש את התוכנית העסקית שלך, בקר באתר בכתובת - כאן.
סטארטאפים



 
 
Bookmark and Share