Telecom News - המשקיע מאחורי Coinbase: הביטקוין יגיע לערך של 100,000 דולרים

המשקיע מאחורי Coinbase: הביטקוין יגיע לערך של 100,000 דולרים

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> המשקיע מאחורי Coinbase: הביטקוין יגיע לערך של 100,000 דולרים
המשקיע מאחורי Coinbase: הביטקוין יגיע לערך של 100,000 דולרים
מאת: מערכת  15.1.14, 22:02  Telecom News

Chris Dixon שותף בקרן הון סיכון Andreessen Horowitz בסיליקון ואלי השקיע 25 מיליון דולרים ב-Coinbase והוא יודע למה.
 
אתר wired מפרסם היום ראיון עם Chris Dixon, (בתמונה), שותף בפירמת הון סיכון Andreessen Horowitz, שהשקיעה 25 מיליון דולרים ב-Coinbase כפי שדיווחנו – כאן. ל-Coinbase  יש כמה תפקידים בעולם הביטקוין. היא ידועה כחברה לארנקי ביטקוין לאחסון וגיבוי המטבע הווירטואלי בענן. היא מחזיקה 600,000 ארנקי ביטקוין. היא מסייעת לאנשים לקנות ולמכור ביטקוין כמתווכת בין אנשים פרטיים ואקסצ'יינג'ים של ביטקוין ולוקחת 1% עמלה על כל טרנזקציה של מכירה/קניה. היא גם עוזרת לעסקים לקבל ביטקוין כשיטת תשלום ולוקחת גם כאן עמלה של 1% אם הסוחר רוצה להמיר את הביטקוין למטבע אחר. לחברה יש אפליקציה בחינם Coinbase - Bitcoin Wallet לאנדרואיד.

מסתבר, שמאחורי דבריו של Dixon, ניתן להבין, שההשקעה הייתה על בסיס תחזית שהביטקוין יהפוך לאמצעי תשלום עיקרי באינטרנט, ואם זה אכן יתרחש, הביטקוין ירקיע שחקים. Dixon  מאמין, שהנסיקה הזו תגיע ל-100,000 דולרים לביטקוין.

זה יכול אולי להישמע מטורף, אבל Dixon מאמין בכך וטוען, שההשקעה ב-Coinbase היא הימור בטוח. הוא סבור, שמאחר שלביטקוין יש גבול של 21 מיליון מטבעות, כאשר התוכנה הגלובלית הכורה אותו תפסיק לעשות זאת מתי שהוא במאה הבאה וכאשר יהיו במחזור 21 מיליוני מטבעות, הדבר יגרום לעליה עצומה בערכו.

Dixon מצביע על אנלוגיה של שמות מתחם domains באיטרנט. ב-1993 היה מטורף לומר, שימכרו שמות מתחם במיליוני דולרים, אבל היום זו המציאות.  (Fund.com - שם דומיין - נמכר ב-10 מיליון דולרים). סטארטאפים הממומנים ע"י קרן ההון סיכון שלו משלמים מאות דולרים לשמות דומיין בעלי מילה אחת בלבד… ההשקעה הטובה ביותר בהיסטוריית המחשב הייתה לטענתו קניית שמות מתחם ב-1993, השקעה יותר טובה מאמזון ומגוגל.

שווה להאזין ל-Dixon. הוא מכיר את שוק הביטקוין וחוץ מהשקעה ב-Coinbase הוא השקיע גם ב- - Ripple לסחר מקוון במטבעות וירטואליים. הוא אומר, ש-Coinbase פועלת לאפשר רכישת ביטקוין בקלות גם כדי שלחברות סחר אלקטרוני כמו Overstock.com יהיה קל לקבל אותו (כפי שדיווחנו –כאן).

Dixon אומר, שהמצב דומה למה שהיה  לפני 15 שנה עם המחשב האישי, לינוקס והאינטרנט. התייחסו אליהם בביטול כאשר הם היו בזמנו במצב שלא היו מסוגלים לשמש את רוב הלקוחות. אז הם לא היו טובים מספיק. פלטפורמות מתפתחות ומשתפרות. זלזלו בלינוקס לפני 15 שנה והיום יש מיליארד מכשירי אנדרואיד עם לינוקס ומרבית השרתים בעולם רצים על לינוקס.

Dixon מציין, שהביטקוין מושך גיקים כי זו חזית חדשה של פיתוח תוכנה והוא ישקיע במפתחים כאלה. עם זאת הוא מודה, שקרן ההון סיכון משקיעה ותשקיע בחברות תוכנה ולא במטבע עצמו. הוא בעלים של פחות מביטקוין אחד. הוא קנה כמה ביטקוין כמתנות לכריסטמס לבני המשפחה ואמר להם שהביטקוין יגדל. ואז הוא ירצה בכך חלק.

קרדיט צילום: Andreessen Horowitz



 
 
Bookmark and Share