Telecom News - נחנך ה- Hub \ אקסלרטור MESH הראשון בעיר מודיעין

נחנך ה- Hub \ אקסלרטור MESH הראשון בעיר מודיעין

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נחנך ה- Hub \ אקסלרטור MESH הראשון בעיר מודיעין
בלעדי: MESH – Modiin Entrepreneurs’ Startup Hub: המיזם הראשון  Hub \ אקסלרטור, שקם במודיעין על בסיס יזמים מקומיים ומאכלס כבר 8 חברות הזנק, נחנך הערב בטקס רב רושם עם מאות יזמים, נותני חסות, מתנדבים ומשקיעים ממודיעין וסביבתה.
מאת: אבי וייס, 15.1.14, 22:30משה פורת

בנוכחות מאות אורחים: יזמים, חברי מועצת העיר מודיעין, משקיעים, ספקי שירותים ונותני חסות, נחנך הערב באזור התעשייה מודיעין (פארק הטכנולוגי מודיעין בבניין Jacky Line (אופיס דיפו לשעבר), בניין בשטח של כ- 400 מ"ר) ה-Hub  החדש בשם MESH ביוזמת אנשי עסקים מקומיים הגרים במודיעין, ללא כל תמיכה כלכלית מהעירייה (אם כי בעידודה מאחורי הקלעים). לדברי משה פורת (בתמונה) מנכ"ל MESH לחנוכת המקום יש 3 מטרות:
1) להתחיל במסע שיווקי, לשווק ולפרסם את המקום בקרב היזמים בארץ בעיקר מאזור המרכז ומודיעין, ולהבהיר, שיש להם אפשרות לקבל בית מתאים ומסגרת מתאימה ליוזמות שלהם במודיעין.
2) להתחיל תהליך מואץ של איתור ומיון חברות הזנק שתיכנסנה ל-Hub.
3) לספק תעסוקה לתושבי מודיעין, גם ליזמים עצמם וגם לכל ה-ecosystem, שיתפתח סביב היזמים.

אילן בן-סעדון, סגן ראש העיר מודיעין: "היזמים כאן הוכיחו, שבעיר מודיעין יש את כל הנדרש להצליח. אנו עיר משגשגת. אולם, הנקודה היחידה, שלא התקדמנו בה היא, שאנו עיר ללא תעשיית היי-טק. כאן, אתם היזמים, מוכחים, שאפשר הביא תעשיות מתקדמות לעיר מודיעין. זרעתם היום את הזרע, שינבט ויביא פריחה ושגשוג לעיר מודיעין".

משה פורת, מנכ"ל MESH: "בשבילי היום זו הגשמת חלו, שאני רץ אתו בעקשנות מזה 3 שנים. רציתי לשנות את השם של מודיעין מ'עיר שינה' ולהראות, שזו עיר פורחת עם פוטנציאל עצמי. אין לנו אוניברסיטאות, אבל יש לנו כוח אדם מאוד איכותי, שגר כאן ועובד מחוץ לעיר. למה לא ניתן לעשות זאת בתוך העיר? 

אין אבן שלא הפכתי עד שמצאתי את המקום הזה לחממה. הייתה לי הזדמנות פז לקבל את המקום, בגלל שאופיס דיפו נקלעו לקשיים ועזבו את המקום. עוד קודם לכן, הצלחתי לגבש קהילה של כ-500 סטארטאפיסטים - יזמים בעיר מודיעין, שחיפשו לעצמם בית. יחד עם עוד 4 שותפים: יוסי יערי, ארצ'יק זקש, אהרון צוקר ואלישע קחר, ביחד הרמנו את המשימה הזו עם הרבה מתנגדבים, חסויות וואנשים טובים. השותפים הלכו איתי לאורך כל הדרך כי הם האמינו כמוני, שהמשימה היא ברת ביצוע וחשוב לבצע אותה.

במשך השנה האחרונה בנינו את המקום הזה, שהיה מחס, והפכנו אותו למפעל היי-טק מעוצב. לפני כחודש וחצי קיבלנו את המפתחות והתחלנו לבצע שת"פים עם חברות גדולות כדי ליצור תוכן ומסגרת למיזמים, שאנו קולטים ונקלוט. אספנו עד כה 8 סטארטאפים ראשונים, שהאמינו בנו ונכנסו למקום כדי לפתח.

אני, ממש ב-10 אצבעות בניתי קהילה, שהייתה עד היום פעילה בצורה וירטואלית. היום אנו עוברים לעולם הממשי, למתקן המכבד את השוהים בו ומאפשר פיתוח תעשיית היי-טק במודיעין. אנו מספקים תעסוקה לא רק ליזמים אלא לכל נותני השירותים מסביב. אין כל סיבה, שלא תהיה כאן במודעין תעשייה טכנולוגית מובילה והיום התחלנו את הצעד הראשון במסע הזה".   

בתמונה: השותפים להקמת החממה ליד שלט ההשקה:

טקס ההשקה



 
 
Bookmark and Share