Telecom News - פוצצה ישיבת מועצת הכבלים והלוויין - חברי המועצה סרבו להתכנס בגלל היו"ר

פוצצה ישיבת מועצת הכבלים והלוויין - חברי המועצה סרבו להתכנס בגלל היו"ר

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> פוצצה ישיבת מועצת הכבלים והלוויין - חברי המועצה סרבו להתכנס בגלל היו"ר
בלעדי: פוצצה ישיבת מועצת הכבלים והלוויין - חברי המועצה סרבו להתכנס היום בראשותו של שמילה מימון ,שמונה (ככל הנראה, גם זה בספק) ע"י שר התקשורת גלעד ארדן למ"מ יו"ר.
מאת: אבי וייס, 16.1.14, 14:00שמילה מימון

זו פעם שנייה בשבוע החולף, שישיבת מועצת הכבלים והלוויין (יחידה במשרד התקשורת) מתפוצצת, בגלל שר התקשורת, גלעד ארדן והחלטותיו. הפעם: סירוב חברי המועצה להגיע לישיבה, שאותה היה אמור לנהל שמילה מימון (בתמונה), אחרי שסילק בהפתעה את נתי שוברט מכסאו.

תזכורת: לפני שבוע, התפוצצה הישיבה השבועית כי שמילה מימון הופיע במפתיע ודיווח לחברי המועצה, שישבו בראשותו של נתי שוברט, שנתי שוברט הודח מתפקידו ע"י השר והוא (שמילה מימון) משמש כמ"מ היו"ר ולכן הוא מפזר את הישיבה. אגב כך, כמה מחברי המועצה ואנשים נוספים, שהתאספו למשמע המהומה, שהם עובדי המשרד, ביקשו משמילה מימון להראות להם את כתב המינוי של השר, אך הוא סרב לעשות כן.
את הסאגה המזעזעת הקודמת חשפנו ותיראנו בהרחבה כאן

היום פרץ  "המרד" דווקא מהכיוון של חברי המועצה עצמם, שסרבו להתכנס אם שמילה מימון מנהל את הישיבה כיו"ר. הם דרשו, שקודם ייעשה ברור עם השר גלעד ארדן למה הוא הדיח (ופעמיים) את נתי שוברט מתפקיד מ"מ היו"ר. נמאס לחברי המועצה להיות "פיונים" בתרגילים של השר גלעד ארדן ושליחו - שמילה מימון

די ברור, שהמצב הכאוטי הזה יימשך עד שימונה יו"ר קבוע למועצת הכבלים והלויין. זו סוגיה סבוכה, שנדונה לא אחת בבג"ץ, שאולי תגיע לפתרונה בקרוב, כי "ועדת האיתור" עומדת בפני סיום עבודתה וראיינה כבר את כל המועמדים הרבים, שנגשו למכרז. 

את רשימת החברים של מועצת הכבלים והלוויין, שהתמרדו היום ניתן לראות כאן, באתר משרד התקשורת. מי שילחץ על הלינק, יגלה, שמ"מ היו"ר באתר הוא עדיין נתי שוברט. זה לא פלא, שאתר המשרד לא מעודכן. האתר הזה כבר זכה (לפני כ-3 שנים) מפי ועדת חייק לקבל את התואר המפוקפק: "האתר הכי גרוע מבין כל אתרי הרגולטורים לתקשורת בעולם".  מאז עברו 3 שנים ושום דבר לא השתפר באתר הזה, כך, שלא פלא, שנתי שוברט הוא עדיין מ"מ יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ואולי (לפחות לפי האתר של המשרד), שמילה מימון רק מתחזה ליו"ר (העובדה, שסרב להראות לחברי המועצה את כתב המינוי שלו, די מובילה למסקנה הזו של התחזות ליו"ר) ושכל רצונו הוא רק לסלק את נתי שוברט מהתפקיד.

את תגובת משרד התקשורת טרם קיבלנו (לא שלא ניסינו לקבל). כשנקבל - נפרסם. 

בתמונה: שמילה מימון (מימין) ונתי שוברט (משמאל), בימים טובים יותר, שבהם עדיין היו (כנראה) חברים...
תמונה ממקסיקו
 



 
 
Bookmark and Share