Telecom News - על מה שוחחו ד"ר יונתן וכסלר והזמר המפורסם סטיבי וונדר?

על מה שוחחו ד"ר יונתן וכסלר והזמר המפורסם סטיבי וונדר?

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> על מה שוחחו ד"ר יונתן וכסלר והזמר המפורסם סטיבי וונדר?
על מה שוחחו ד"ר יונתן וכסלר והזמר המפורסם סטיבי וונדר? כל זאת ועוד במועדון היזמות של "עזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים".
מאת: מערכת Telecom News, 19.1.14, 19:00משקפיים לעיוורים 

במסגרת מועדון היזמות של "עזריאלי- מכללה אקדמית להנדסה ירושלים", נפגשו הסטודנטים, בוגרי המכללה והקהל הרחב מירושלים והסביבה, עם ד"ר יונתן וכסלר, סגן נשיא ומנהל פיתוח בחברת הסטארטאפ הירושלמית OrCam.

מטרת מועדון היזמות היא להוות בית לבוגרים היזמים ולסטודנטים המעוניינים להגשים את חלומם להפוך ליזמים בעתיד. מועדון היזמות כולל בעלי עסקים או כאלה המעוניינים להיות בעלי עסקים.

בוגרי המכללה והסטודנטים נפגשים אחת לחודש, עושים "נטוורקינג" (בניית קשרים עסקיים) על קפה ועוגה ושומעים הרצאות רלוונטיות בתחום היזמות.
 
למפגש הנ"ל, הביא עמו יונתן את המוצר המדהים שפותח בחברתו, משקפיים המסייעים לכבדי ראייה ועיוורים "לראות" בכוחות עצמם את כל הסובב אותם ולעשות את שאנו, הרואים, מקבלים כמובן מאליו:
לקרוא עיתון, לקרוא את מרכיבי התרופה על אריזתה, תוויות מוצרים בסופר, לזהות את האנשים היקרים לנו, את הרמזור האדום במעבר החציה, את המנות בתפריט בית הקפה, לצאת מהבית אל הרחוב ולחיות חיים מלאים יותר, כל זאת באמצעות טכנולוגיה, שהמתבונן הנדהם יגדיר אותה כ"מדע בדיוני". במפגש התאפשר לסטודנטים הנלהבים להשתמש במוצר ולחוות אותו מקרוב.
 
עיקר תשומת הלב במפגש, נגעה לתכלית העצומה של המוצר והיוזמה של החברה לחיים שהיא משנה אצל לקוחותיה. ההרצאה כללה סרטוני וידיאו של לקוחות עיוורים, שהגיעו למשרדי החברה ודפקו על הדלת בבקשה לנסות את המוצר המדהים ואת ההתרגשות העצומה שלהם, כאשר הם מנסים ומצליחים "לראות" באמצעותו לראשונה.
 
בהרצאתו סיפר ד"ר יונתן וכסלר, על ילדים עיוורים מלידה, שפרצו בבכי של אושר ברגע, שהצליחו לקרוא בפעם הראשונה בכוחות עצמם ספר, שעד עתה היו נהנים ממנו רק בזמן, שהוריהם היו מקריאים להם אותו לפני השינה.

יונתן הוסיף וסיפר על השיחה המרגשת, שקיבל מהזמר המפורסם, סטיבי וונדר, שהתקשר אליו אישית וביקש לרכוש את המוצר. בשיחתו עם סטיבי וונדר, סיפר וכסלר, שחברתו ייצרה רק 100 יחידות לניסויי ראשוני ומנגד וונדר שאל האם אפשרי ליצור 101, על מנת שגם הוא יזכה לקבל אחד. וכסלר ואנשי הפיתוח שמחו לעזור לזמר המרגש, נסעו לביתו, מסרו לו את המשקפיים החכמים והתרגשו יחד איתו כשהצליח להשתמש בהם בהצלחה.
 
בקצה חדר הישיבות, בין שאר חברי מועדון היזמות, ישב נרגש וגאה, אביו של יונתן, מר עוזי וכסלר, יו"ר הועד המנהל של "עזריאלי - מכללה אקדמית להנדסה ירושלים".

סרטון הדגמה של המוצר מצוי באתר החברה - כאן.
 
הרצאה במכללה בישרושלים
Bookmark and Share