Telecom News - יבמ תשקיע 1.2 מיליארד דולרים בהרחבת פריסת הענן שלה בעולם

יבמ תשקיע 1.2 מיליארד דולרים בהרחבת פריסת הענן שלה בעולם

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> יבמ תשקיע 1.2 מיליארד דולרים בהרחבת פריסת הענן שלה בעולם
יבמ תשקיע 1.2 מיליארד דולרים בהרחבת פריסת הענן שלה בעולם
מאת: חיים חביב, 19.1.14, 22:10IBM

על פי ההערכות הרווחות בתעשייה יגיע שוק ענן המחשוב ל-200 מיליארד דולרים בשנת 2020.

יבמ תשקיע יותר מ-1.2 מיליארד דולרים בהרחבת פריסת ענן המחשוב שלה. ההשקעה כוללת הקמת רשת מרכזי ענן מחשוב, שיציעו גמישות גבוהה יותר ללקוחות, עבודה שקופה ושליטה בניהול הנתונים, הרצת יישומים עסקיים ותפעול תשתיות טכנולוגיות המידע בסביבת הענן, ובגישה מכל מקום.

השנה נערכת IBM להציע שירותי ענן מ-40 מרכזי עיבוד נתונים ב-15 מדינות בעולם (בצפון אמריקה ובדרומה, באירופה, באסיה ובאוסטרליה). הרחבת פריסת סביבת הענן של יבמ נועדה להאיץ את כניסתה לשווקים חדשים. כבר השנה תפעיל יבמ 4 מרכזי עיבוד חדשים באירופה, אמריקה הלטינית, אסיה וצפון אמריקה ובשנה הבאה, 2015, תוסיף עליהם מרכזים נוספים במזרח התיכון ובאפריקה.
על פי ההערכות בתעשייה יעמוד שוק ענן המחשוב בשנת 2020 על 200 מיליארד דולרים. עיקר הגידול צפוי מעסקים וגופי ממשל המקימים שירותי ענן לשווקים אותם הם משרתים, מוכרים באמצעותם מוצרים ושירותים, מפתחים מוצרים, מנהלים את שרשרת האספקה ומשנים תהליכים עסקיים המשרתים אותם.

ההשקעה החדשה של יבמ בטכנולוגיות ענן ובמחשוב ענן, תסייע לחברה במתן מענה לצורכי הלקוחות, בעמידה בהוראות חקיקה ותקינה, בשיפור עמידות מערכות ויישומים מבוסס ענן המחשוב לקידום שינוי עסקי. יבמ תקים 15 מרכזי נתונים חדשים ברחבי העולם ותביא ל-40 את מספר המרכזים. בסיום המהלך תוכפל קיבולת העיבוד בסביבת תשתיות הענן של SoftLayer, אותה רכשה יבמ אשתקד בהשקעה של 2 מיליארד דולרים ותורחב משמעותית הנוכחות בשורת שווקים מרכזיים ומוקדים פיננסיים סביב העולם. כך, מקווה יבמ לסייע ללקוחות לבנות, לנהל, לשלב ולנטר את הדור הבא של תשתיות טכנולוגיות המידע העתיד להישען על יכולות הענן.

ביבמ נערכים למנף את SoftLayer לתשתית כוללת לסל מוצרי הענן של החברה. סביבת SoftLayer מספקת בסיס מאובטח, בר הרחבה לפתרונות ענן בפריסה כלל-עולמית. הגמישות הגבוהה שלה והרשת הכלל עולמית של מפתחים, שותפים ומשתמשים צפויים להאיץ את הפיתוח וההפעלה של יישומי ענן לשווקי המובייל, הניתוח האנליטי, ופתרונות עסקים ברשתות חברתיות.
 
תשתיות וכלי ענן של IBM מפשטים ומייעלים את ההיערכות לעבודה במסגרת תקני HIPAA ו- SOX. יבמ מציעה ללקוחות מבחר תצורות מוכנות וכלי ענן, לרבות תשתיות חומרה בלבד להקמת פתרונות מבוססי ענני מחשוב. לצד היכולות אותן מביאה SoftLayer, יכולים לקוחות לאחסן את הנתונים שלהם בענן ייעודי, שהגישה אליו מוגבלת לארגון אחד בלבד או לבחור את סביבת הענן והתצורה המתאימה ביותר לצרכים העסקיים המיוחדים להם -  הכול תוך שקיפות מלאה, ושמירת מלוא סמכויות הניהול והשליטה בידי הארגון המשתמש.

השילוב של מרכזי עיבוד הנתונים והפריסה עולמית שלהם עם יכולות תשתיות SoftLayer מעמידות רמה גבוהה של ביצועים בשירותי ענן על בסיס מקומי במדינות שונות. העננים המקומיים ייתנו ללקוחות גישה ייחודית לנתונים ללא צורך להמתין לשרתים הממוקמים במדינות אחרות, ויבטיחו זמני תגובה מהירים במיוחד. כך, ניתן להקים יישומים, שאינם נדרשים כלל לתשתיות האינטרנט הפומבי הציבורי, ולקשר שרתים הפועלים במדינות שונות, תוך מניעה מראש של תקלות בשירות, שנולדות מעומס משתמשים על הרשת הציבורית. במקרה של תקלה, תאפשר הרשת העולמית של יבמ להשתמש במרכזים הפועלים במדינות אחרות.
שירותי ענן



 
 
Bookmark and Share