Telecom News - סימולציית התקיפה הגדולה בישראל בתחום הסייבר

סימולציית התקיפה הגדולה בישראל בתחום הסייבר

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> סימולציית התקיפה הגדולה בישראל בתחום הסייבר
סימולציית התקיפה הגדולה בישראל בתחום הסייבר
מאת: מערכת Telecom News, 19.1.14, 23:00

למעלה מ-50 מומחי אבטחת מידע בישראל ישתתפו בתחרות שלSymantec . נציגים מחברות אבטחה, תעשיות ביטחוניות, סלולר, תקשורת, בנקים, וסטודנטים הלומדים במסלולי סייבר ינסו לתקוף חברה, שגנבה מידע סודי.
 
למעלה מ-50 מומחי אבטחת מידע בישראל ישתתפו במשחק הסייבר הגדול של ישראל Symantec Cyber Readiness Challenge. מומחי אבטחת מידע מגיעים מזרועות שונות של התעשייה הביטחונית בישראל, חברות האבטחה, חברות הסלולר והתקשורת, בנקים, רשויות מקומיות, אוניברסיטאות, מרכזי רפואה וסטודנטים הלומדים במסלולי סייבר ובקורסים של האקרים.

במהלך התחרות, שתתקיים ב-28.1.14 בגני התערוכה ת"א, יתמודדו מומחי אבטחת מידע, ההאקרים ומומחי סייבר הטובים בישראל, בחדר אחד ולמשך 4 שעות בתחרות המדמה "ריגול תעשייתי" ובה יצטרכו לפרוץ לשרתי חברה, שתקפה את הארגון, ששכר אותם, וגנבה מידע סודי. זאת, על מנת לאתר את המידע הגנוב.

המומחים יצטרכו להפגין את יכולות הפריצה שלהם בכל אחד מ-5 שלבי הפריצה המוכרים בתחום ולהגיע ל –40 מטרות שונות בדרך. מדובר באחד האירועים היחידים בישראל המאפשרים סימולציה של התקפה בסביבה המאפשרת זו.

גילי נצר, מנהלת שיווק אזורית, סימנטק: "סימנטק תאתגר את מומחי הסייבר עם צפנים וקודים, שהם טרם הכירו על מנת להביא אותם לקצה גבול היכולת. בעולם בו האקרים תוקפים יום יום ארגונים, חברות ומדינות אנו מחויבים להיות צעד אחד לפניהם ולהתכונן תמיד להתקפה, שטרם נראתה".

תערוכת הסייבר הבינלאומית מאורגנת ע"י מגזין ישראל דיפנס בחסות מטה הסייבר הלאומי במשרד ראש הממשלה וישתתפו בו ראש הממשלה בנימין נתניהו ולצידו ישתתפו בכירים ודוברים, נציגים בכירים של תעשיית הסייבר ואבטחת המידע בישראל ומשלחות מרחבי העולם: ארה"ב ובריטניה לצד עשרות מדינות מאסיה, אירופה, דרום אמריקה ואוסטרליה. כל זאת, על מנת להפגיש את קהילת הסייבר לטובת לימוד הדדי וקידום של טכנולוגיות הגנה בסייבר, באמצעות דיון והיכרות עם פתרונות לכלל המגזרים והצרכים בתחום. בין החברות שתשתתפנה בתערוכה: סימנטק, בינת, צ'ק פוינט, IBM, ורינט, סיסקו, קספרסקי, JVP, אלביט מערכות ועוד.

 
התקפת סייבר
Bookmark and Share