Telecom News - החל מ-10.2.14 ניתן יהיה לקנות ולמכור ביטקוין ב-eBay

החל מ-10.2.14 ניתן יהיה לקנות ולמכור ביטקוין ב-eBay

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> החל מ-10.2.14 ניתן יהיה לקנות ולמכור ביטקוין ב-eBay
החל מ-10.2.14 ניתן יהיה לקנות ולמכור ביטקוין ב-eBay
מאת: מערכת Telecom News, 20.1.14, 10:24eBay

ראשונים לדווח: הביטקוין מפלס דרכו לתוך המיינסטרים כאשר פעולות מכירה וקניה של ביטקוין תוכלנה להתבצע על פלטפורמת eBay. הבריטים יהיו הראשונים ליהנות מהשירות החדש.

לשמחתם הגדולה של תומכי הביטקוין בעולם, תוסיף איביי קטגוריה חדשה של המטבע הווירטואלי בפלטפורמה שלה, ולקוחות יוכלו למכור ולקנות ביטקוין . כך עפ"י thisismoney הבריטי המדווח על כך, שהאפשרות תהיה זמינה לראשונה כבר לבריטים ב-10.2.14 וקרוב לוודאי לאחר מכן  גם באזורים אחרים בעולם. זו תחילתו של כיוון חדש במדיניות של איביי.

עד כה, יכלו לקוחות eBay לקנות רק תוכנות כרייה לביטקוין. עם זאת, אין עדיין תוכניות לקבל תשלומים בביטקוין עבור מוצרים ב-eBay. להפך, דיווחנו ב-3.1.14, ש-eBay באמצעות PayPal עשויה להשיק מטבע וירטואלי משלה – Gift Token כדי להתחרות בביטקוין.
בכל מקרה, הופכת עתה איביי לחברה הענקית ביותר בתחום הקמעונאות ש"מחבקת" בצורה כלשהי את הביטקוין. בשבוע שעבר דיווחנו, שאתר הסחר המקוון הגדול Overstock.com החל לקבל ביטקוין עבור מוצרים.

הקטגוריה החדשה ב-eBay של מסחר בביטקוין תאפשר קישור ישיר בין מוכרים לקונים כאשר הטרנזקציה תיעשה מחוץ ל-eBay. לא ניתן יהיה לבטל עסקאות אלה כפי שניתן במוצרים אחרים. יהיה צורך לשלם עבור הביטקוין בכרטיס אשראי או בכל צורה שיוסכם בין הצדדים. לא יהיה אפשר לקנות ביטקוין עם PayPal. הטרנזקציה תהיה מיידית. אולם, התנודתיות של המטבע הווירטואלי תוכל לשנות את ערך העסקה עד השלמתה בפלטפורמה זו.

תומכי הביטקוין שמחים בהתקדמות זו אפילו היא לא מושלמת בעיניהם. ככל שיותר מותגים ידועים יתנו פלטפורמה כלשהי לביטקוין, כך הוא יפעל יותר טוב וקבלתו בציבור תהיה רחבה יותר.

דובר איביי:
 
To promote a trustworthy marketplace and ensure compliance with applicable regulations, eBay is currently updating its Currency Policy. The updated policy will clarify that listings for Bitcoin and other similar virtual currencies must be listed in the Virtual Currency Category in the Classified Ad format.  The Virtual Currency category is expected to be available on the UK site on February 10th
 
כנראה, שחברות מתחילות להפנים את עליית הביטקוין ואת התרחשותה של הנבואה של בכיר הכלכלנים בעולם, מילטון פרידמן, שניבא כבר לפני 15 שנים על מימוש רעיון של הפחתת הכוח הנתון בידי הממשלות ועל יצירת מטבע אינטרנטי הדומה להפליא לביטקוין, כפי שניתן לראות בסרטון הקצר - כאן

 
 



 
 
Bookmark and Share