Telecom News - משקיעים מסיליקון ואלי השקיעו 400,000 $ באקסצ'יינג' ביטקוין בדרום קוריאה

משקיעים מסיליקון ואלי השקיעו 400,000 $ באקסצ'יינג' ביטקוין בדרום קוריאה

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> משקיעים מסיליקון ואלי השקיעו 400,000 $ באקסצ'יינג' ביטקוין בדרום קוריאה
משקיעים מסיליקון ואלי השקיעו 400,000 דולרים באקסצ'יינג' ביטקוין בדרום קוריאה
מאת: מערכת Telecom News, 20.1.14, 12:19

ראשונים לדווח: סטארטאפ הביטקוין הראשון בדרום קוריאה - Korbit, גייס השקעת seed ממשקיעים מעמק הסיליקון בארה"ב. זאת, במדינה שלא מכירה בביטקוין כמטבע לגיטימי.

Korbit הוא אקסצ'יינג' הביטקוין הגדול ביותר בדרום קוריאה עם למעלה מ-20,000 משתמשים והוא כבר ריווחי לאחר שנה אחת בלבד של פעילות. הסטארטאפ הזה קיבל בעבר השקעה מקומית מטעם The Banks Foundation for Young Entrepreneurs. 

עתה דווח, שאקסצ'יינג' זה גייס 400,000 דולרים בהובלת Tim Draper מבעלי קרן הון סיכון DFJ. השתתפו: Noval Ravikant מייסד AngelList, עם David Lee מייסד SV Angel, ועם Barry Silber מיסד SecondMarket. האקסצ'יינג' טוען, שיש לו את הפלטפורמה לקניית ביטקוין המהירה ביותר בעולם: ניתן להירשם, לשלם ולקבל את המטבעות בפחות מ-3 דקות.

Draper ציין כדלקמן:

Bitcoin's growth in Korea is remarkable for the sophistication of the public dialog around its potential for innovation
and wealth creation

השקעה זו מהווה עוד נדבך בביסוס הביטקוין, דווקא במדינה בה עדיין הממשלה לא מכירה בו כמטבע לגיטימי כפי שדווח ב-10.12.13. אולם, הקשר הראשוני לקבלת המימון הזה נוצר בכנס בסיליקון ואלי, שנתמך ע"י משרד המדע הדרום-קוריאני. נראה, שלמרות שהממשלה הדרום קוריאנית לא מכירה בביטקוין כמטבע היא תומכת בעקיפין בסטארטאפים של ביטקוין, מה שיכול לרמז, על פוטנציאל של שינוי מדיניות בעתיד.

בנוסף ל-Korbit המצליחה, פועלים בדרום-קוריאה האקסצ'יינג'ים: ddengle עם 7,800 מבקרים ביום, ו-BitUp וגם Kraken, שהושק ביום שישי האחרון.

יזם ביטקוין מדרום קוריאה Kavin Lee, מנכ"ל הפורטל BitcoinKorea טוען:
 
Most Koreans are interested in bitcoin for investment purposes. They do not care about the central bank of Korea’s policy. The Korean government will follow the international trend of bitcoin



 
 
Bookmark and Share