Telecom News - BitSimple-פורטל הביטקוין האמריקאי המהפכני החדש גייס 600,000 דולרים

BitSimple-פורטל הביטקוין האמריקאי המהפכני החדש גייס 600,000 דולרים

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> BitSimple-פורטל הביטקוין האמריקאי המהפכני החדש גייס 600,000 דולרים
BitSimple פורטל הביטקוין האמריקאי המהפכני החדש גייס 600,000 דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 21.1.14, 16:53

BitSimple מהווה אלטרנטיבה פשוטה, מהירה ומאובטחת לאקסצ'יינג'ים הגדולים הקיימים של הביטקוין, והוא ברוקר ישיר, שירות הרשום ב-FinCEN של משרד האוצר האמריקאי.

ראשונים לדווח: חברת Tangible Cryptography הודיעה על השלמת גיוס seed של 600,000 דולרים כדי להשיק את פורטל הביטקוין החדש BitSimple, שממצב עצמו בנפרד מכל שאר האקסצ'יינג'ים המסורתיים של הביטקוין. זה לא סטארטאפ ביטקוין ראשון המגייס כספים ורק אתמול דיווחנו על סטארטאפ ביטקוין מדרום קוריאה, שגייס 400,000 דולרים.

הפורטל החדש נמצא – כאן.

הפורטל, כך עפ"י coindesk, הוקם לנוכח התקפות של האקרים אל אקסצ'יינג'ים. דו"ח אחרון מצא, שמחצית מהאקסצ'יינג'ים לביטקוין נהרסו ע"י האקרים או ע"י גניבות מבפנים, ומשתמשים נוכחו לראות את חשבונותיהם נעלמים כהרף עין. ל-BitSimple  יש גישה שונה. היא לא ארנק ולכן היא לא מכילה את המאזנים של הלקוחות הבוחרים להשתמש בה. כפי שמסביר Gerald Davis המפתח הראשי:
 
Users are free to secure their virtual currency as they see fit. With BitSimple, instant liquidity is still just a transaction away

הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים לקנות ולמכור ביטקוין ישירות מכל ארנק דיגיטלי, מה שמסייע לחזק את האבטחה. זאת מאחר, שהאקסצ'יינג'ים המסורתיים הם ריכוזיים, מה שמאפשר להם להיות מטרות רגישות להאקרים ולפושעי סייבר.

הפלטפורמה המאובטחת כוללת שרתים ייעודיים, ארנק 100% אופליין, ניירת לגיבוי, אחסון מוצפן וגישה מאובטחת לכרטיסים חכמים. בנוסף, אין צורך לחלוק מידע רגיש עם זרים, מאחר ש-BitSimple היא ברוקר ישיר. הגישה הישירה תאיץ את זמן תהליך ההעברות.
כל משתמש יכול לבחור היכן לאחסן את הביטקוין שלו ובאחריותו לבחור ארנקים מאובטחים.

מעניינת העובדה, שזה שירות שנרשם ב-FinCEN – Financial Crimes Enforcement Network במשרד האוצר האמריקאי, ומופעל על ידי North American Cryptographics, שהיא חברת בת של Tangible Technologies.



 
 
Bookmark and Share