Telecom News - תחזית הטכנולוגיות, המדיה והתקשורת לשנה וחצי הקרובות

תחזית הטכנולוגיות, המדיה והתקשורת לשנה וחצי הקרובות

דף הבית >> דעות ומחקרים >> אנליסטים >> תחזית הטכנולוגיות, המדיה והתקשורת לשנה וחצי הקרובות
חב' דלויט (Deloitte) המיוצגת בישראל ע"י Brightman Almagor Zohar, פרסמה את התחזית שלה לשנה וחצי הקרובות, תחת השם: TMT predictions 2014. השוק המבטיח ביותר על פי הניתוח הוא שוק "המכשירים המחוברים" בבית למגוון שירותי מולטימדיה. 
מאת: מערכת Telecom News, 22.1.14, 09:30דלויט

חברת Deloitte (המיוצגת בישראל ע"י בריטמן אלמגור זוהר) פרסמה את התחזית השנתית שלה ל-2014, אותה תציג בכנס, שייערך בישראל ב- 10.3.14, תחזית התקפה לשנה וחצי הבאות. דלויט מבצעת את התחזיות שלה ע"ס ראיונות, ניתוחים ושאלונים מעשרות אלפי לקוחותיה ברחבי העולם ובסיוע של מאות מנהלים ואנליסטים.

תחום התחזית קרוי TMT (ר"ת: Technology, Media & Telecommunications) ומכסה את כל עולמות ההיי-טק. הניתוח מציג תמונת תחזית שוק כפי שדלויט העלתה מניתוח החומר, שאספה מכל העולם ומכל שכבות השוק.

להערכת דלויט, הנושא הכי משמעותי בשנה וחצי הקרובות הוא ההיקף העצום של מה שמכונה Connected Devices - "מכשירים מחוברים בבית". לפחות 5 מכשירים יהיו מחוברים בבתים לרשת האינטרנט ולשירותי מולטימדיה, בהם: טלוויזיה, מחשב, קונסולת משחקים, סמארטפון, פאבלט וטאבלט. המכירות של מוצרים ושירותים סביב 5 המוצרים הללו יסתכמו בכ-750 מיליארד דולרים לשנה (ב- 2014). ההתפתחות המעניינת תהיה בתחום הטאבלטים, שנכנסים "למרכז הבמה" ודוחקים לאחור כמה מוצרים אחרים דוגמת המחשבים הנייחים והניידים. מרכז תשומת הלב בשנה הקרובה יהיה חיבור הסמארטפונים לרשת המולטימדיה הביתית. כ"כ, סמארטפונים ייכנסו לפלחי אוכלוסייה, שעד כה לא נכנסו אליהם בצורה משמעותית, למשל, מבוגרים מעל גיל 55.

נושא שני הוא שימוש בסמארטפונים וטאבלטים לעבודה ניידת (בעיקר BYOD), שיהיה שוק משמעותי בשנה וחצי הקרובות.
נושא שלישי הוא Wearable Computer, כאשר "משקפי גוגל" היו פריצת הדרך בנושא ותחום זה יחל לתפוס תאוצה בשנה וחצי הקרובות. שוק זה יכלול בעיקר: משקפיים, שעונים ורצועות חכמות שיכניסו כ-3 מיליארד דולרים בשנה הקרובה.

תחומים נוספים: המשך נפילת ההכנסות ממוזיקה, עלייה בהכנסות ממופעי ספורט פרמיום, עלייה בהכנסות ממסרים מיידיים. תחומים חדשים יחלו לצבור תאוצה בשוק, בעיקר בגלל הגידול המתמיד ברוחבי פס נייחים וניידים, דוגמת: רפואה מרחוק ולמידה מרחוק (בתופעה חדשה המכונה: Massive Online Courses - MOOC). כ"כ, תימשך המגמה של מעבר מצפיית וידיאו זורם מהטלוויזיות אל המכשירים הניידים בווידיאו שיגיע מרשת האינטרנט. 

הדו"ח העיקרי מצוי להורדה כאן, ובסרטון וידיאו מציג את התחזיות של דלויט ל- 2014:

לקראת הכנס "תחזיות ומגמות במגזר הטכנולוגיה, המדיה והתקשורת" ב-10.3.14 מקיימת דלויט ישראל (בריטמן אלמגור זוהר) תחרות סטארטאפים בשם: Start Impact. יש לצלם סרט מקורי של 2 דקות לכל היותר. על הסרטון להציג את המיזם/רעיון/חזון/מוצר ואת ה-impact, שביכולתו לייצר.

הסרטונים הנבחרים יוצגו במהלך הכנס וקהל באי הכנס יבחר את הסרטון הזוכה, שליוצרו תוענק חבילת "הזנק" חלומות הכוללת תקופה באקסלרטור – הג'אנקשן של ג'נסיס פרטנרס, ליווי של מנטורים בתעשיית ההייטק, ייעוץ של נבחרת המומחים ב-Deloitte וסיוע משפטי בראשות משרד עו"ד שנהב ושות'.

לרישום לתחרות לחצו כאן 
המועד האחרון להגשת הסרטונים הוא ה-25.02.14 בשעה 12:00.




 
 
Bookmark and Share