Telecom News - סיירן מאפשרת לגולשים בדיקה בחינם, מעקב וניתוח של נתוני סייבר בזמן אמת

סיירן מאפשרת לגולשים בדיקה בחינם, מעקב וניתוח של נתוני סייבר בזמן אמת

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> סיירן מאפשרת לגולשים בדיקה בחינם, מעקב וניתוח של נתוני סייבר בזמן אמת
סיירן מאפשרת לגולשים בדיקה בחינם, מעקב וניתוח של נתוני איומי סייבר בזמן אמת
מאת: מערכת Telecom News 23.1.14, 18:58Cyren
 
סיירן  -Cyren  (לשעבר קומטאץ'), הכריזה היום על מתן גישה לגולשים ל -- CYREN Security Center מרכז אבטחה עולמי המספק לתעשייה תובנות מקוונות לגבי המגמות האחרונות באבטחת אינטרנט ומאפשר מעקב וניתוח נתוני איומי סייבר בזמן אמת.

המרכז זמין – כאן.


כחברה עולמית באבטחת מידע, שספקי שירותים ויצרני תוכנה בעולם מסתמכים עליה להגנת הרשת, הדוא"ל והמובייל שלהם, מציעה סיירן גישה למרכז האבטחה שלה מבוסס הענן, GlobalView, שהינו בסיס הטרנזקציות המקיף ביותר של תוכנות זדוניות בתעשייה.

ה-Security Center המקוון מציג את איומי האינטרנט, הדוא"ל והמובייל במלוא היקפם בעזרת מפה גרפית, שממחישה את הזרוע הארוכה של התוכנות הזדוניות, גניבות הזהות והספאם, כגון אתרים זדוניים חדשים בצ'ילה ותוכנות זדוניות למערכת הפעלה אנדרואיד שאותרו בקמבודיה ואתרים חדשים להפצת ספאם בטייוואן.

מרכז האבטחה כולל סקירות של רמות האיומים והספאם של השבוע החולף, קטגוריות אינטרנט נפוצות של אתרים שנפרצו, הפצת זומבים ברחבי העולם וענן של הנושאים השכיחים במתקפות הספאם הפעילות העיקריות, בהתפלגות יומית.

דוגמאות לנתונים, שהוצגו בשבוע הראשון אחר ההשקה של CYREN:

1) מספר אתרי התוכנות הזדוניות ש-CYREN עוקבת אחריהם בבסיס הנתונים שלה חצה את רף ה-700,000
2) מדי יום דוגם בסיס הנתונים 180,000 תוכנות זדוניות חדשות.
3) רמות הספאם עלו לאיטן אחרי "חופשת השנה החדשה" מ-34 מיליארד הודעות ספאם ליום ב-1.1.14 לקרוב ל-58 מיליארד ליום בסוף השבוע.
 
ליאור כוכבי סמנכ"ל טכנולוגיות ב-Cyren:"ענן האבטחה GlobalView שלנו מבטיח, שתמיד נקדים את האיומים. הוא משקף את העוצמה והיקף הכיסוי של הטכנולוגיה שלנו הרשומה כפטנט. אנו שמחים לספק שירות העוקב אחר הניתוח, שמבצעת CYREN למיליארדי טרנסקציות מדי יום. זו הפעם הראשונה, שאנו עושים זאת באופן פומבי, במטרה להמחיש את המחויבות המתמשכת שלנו להתמודדות עם האיומים השוטפים והמגמות החדשות באבטחת האינטרנט ברחבי העולם".
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share