Telecom News - מיקרוסופט אישרה לראשונה אפליקציית מסחר בביטקוין עבור ווינדוספון 8

מיקרוסופט אישרה לראשונה אפליקציית מסחר בביטקוין עבור ווינדוספון 8

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> מיקרוסופט אישרה לראשונה אפליקציית מסחר בביטקוין עבור ווינדוספון 8
מיקרוסופט אישרה לראשונה אפליקציית מסחר בביטקוין עבור ווינדוספון 8
מאת: מערכת Telecom News, 26.1.14, 00:13Kraken

ראשונים לדווח: מיקרוסופט מאותתת, שהיא לא מחרימה את הביטקוין והמטבעות הווירטואליים. היא אישרה  עדכון של האפליקציה בחינם Kraken לWindows Phone 8 -  ליכולת מסחר בביטקוין וזו האפליקציה הראשונה למסחר בביטקוין בפלטפורמה זו.

כאשר האפליקציה Kraken לווינדוספון 8 הושקה לראשונה, לא הותר לה לכלול תכונה של מסחר בביטקוין. היא אפשרה למשתמשים רק לצפות בשערים מעודכנים במטבעות הווירטואליים.

מפתח האפליקציה Leon Cullens פרסם בסוף השבוע הודעה מפורטת מאד בבלוג שלו, שהוא שחרר 2 עדכונים לאפליקציה, שאושרו ע"י מיקרוסופט:
העדכון הראשון מאפשר למשתמשים לצפות במאזן שלהם ב-Kraken ובהזמנות פתוחות וסגורות, תוך אפשרות לסגור הזמנות פתוחות.
העדכון השני מטמיע את היכולת לפתוח מסחר ישירות מהאפליקציה עצמה.

הודעתו כוללת פרטים על השימוש באפליקציה ונתונים סטטיסטיים עלהשימוש בה.

Cullens סבור, שזו חדשה משמעותית מאד, כי עד כה לא הייתה ידועה העמדה של מיקרוסופט כלפי הביטקוין ואפליקציות מסחר בביטקוין. אולם, לאור אישור האפליקציה הזו, מיקרוסופט מאותתת, שהיא לא מחרימה את הביטקוין. "זו המלצה עצומה" מוסיף Cullens. אפל מחרימה אפליקציות מסוג זה באפסטור שלה.

Cullens מסכם:

Windows Phone 8 is now the only mobile platform that has a Kraken trading app. It's also the first and only bitcoin trading app for Windows Phone. The fact that Microsoft allows this is a huge endorsement for bitcoin. The app has been well-received by everyone and is seeing great ratings 
 
 



 
 
Bookmark and Share