Telecom News - מתי האיש העשיר בעולם יגיע לישראל לאור כוונתו להשקיע בחברות הזנק?

מתי האיש העשיר בעולם יגיע לישראל לאור כוונתו להשקיע בחברות הזנק?

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> מתי האיש העשיר בעולם יגיע לישראל לאור כוונתו להשקיע בחברות הזנק?
בהמשך לפרסום בתקשורת במהלך השבוע שעבר לא יתקיים ביקור משלחת מטעם קבוצת קארסו בבעלותו של מר קרלוס סלים (שעל פי פרסומים זרים הוא האיש העשיר ביותר בעולם, נכון לסוף 2013), במהלך השבוע הקרוב.
מאת: אבי וייס, 26.1.14, 13:23

בהמשך לפרסום בתקשורת במהלך השבוע שעבר, הוברר לנו, שלא יתקיים ביקור משלחת מטעם קבוצת קארסו בבעלותו של קרלוס סלים, שמתכוון להשקיע בחברות הזנק ישראליות.

אמריקן מובייל, חברת הסלולר של קרלוס סלים המקסיקני (בתמונה), פעילה ב־29 מדינות. היא ספקית התקשורת הגדולה ביותר באמריקה הלטינית. החברה נחשבת למקור ההכנסה העיקרי של סלים, שהונו נאמד ב-77 מיליארד דולרים.
 
״מקסיקו בפרט והכלכלה הדרום אמריקאית בכלל מצויות במגמה מתמשכת של התקדמות. אמריקה הלטינית כולה והיא בסדר גודל של סין. וש לנו כאן הזדמנות לייצר שיתוף פעולה עם אחת הכלכלות המבטיחות שבה״. כך אמר נשיא המדינה שמעון פרס, שהוביל את המשלחת העסקית למקסיקו סיטי אך לפני כחודש.
 
המשלחת הישראלית, שהוביל שמעון פרס, סיימה בדצמבר 2013 ביקור, שהוגדר כמוצלח מאוד ע"י אנשי העסקים, שהתלוו לשמעון פרס. גולת הכותרת של הביקור היתה המפגש בחברת קארסו עם הבעלים קרלוס סלים ובנו וצמרת ההנהלה ואנשי אמונו של הטייקון ממקסיקו.
 
בהמשך לביקור האסטרטגי של שמעון פרס, ניתן למנות בין אנשי העסקים הישראלים הנוספים הבולטים, שהשתתפו במפגש, את: אלי גלמן מנכ"ל אמדוקס, חזי בצלאל הבעלים של חברת אקספון, ירון צואלה המשנה למנכ"ל נייס, אורי דוידוביץ משנה למנכ"ל ג'יסטאט, רמזי גבאי יו"ר מכון הייצוא, רן בוקשפן מנכ"ל טלרד, יצחק בז'רנו מנכ"ל רדימיקס, שמואל דורנשטיין מנכ"ל ובעלי רב בריח. מריאן כהן, מנכ"ל מר תעשיות ושמעון בן חמו מנכ"ל מקורות  (שחתמה על הסכם ייעוץ לאיתור ושאיבה של מים מאקוויפרים בעיר לאור בעיית המים החמורה, הסכם של מיליוני דולרים).
 
 
הסכם סלולרי



 
 
Bookmark and Share