Telecom News - ה-FBI תפס את בסיס נתוני הדוא"ל האנונימי TorMail הקשור ברשת האפלה

ה-FBI תפס את בסיס נתוני הדוא"ל האנונימי TorMail הקשור ברשת האפלה

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> ה-FBI תפס את בסיס נתוני הדוא"ל האנונימי TorMail הקשור ברשת האפלה
ה-FBI שם ידו על כל בסיס הנתונים של הדואר האלקטרוני האנונימי TorMail הקשור ברשת האפלה
מאת: מערכת Telecom News, 28.1.14, 00:38האקר

ראשונים לדווח: ה-FBI משתמש במידע של הדואר האלקטרוני האנונימי כדי לעצור האקרים ולהשתלט על הרשת האפלה.  הוא עומד לשבור את קיר האנונימיות. אם השתמשת ב-TorMail אזי יש כבר ל-FBI את תיבת הדואר שלך.

סגירת אתר אחסון האתרים של הרשת האפלה – האתר Freedom Hosting, הובילה כנראה את ה-FBI לשים ידו על כל בסיס הנתונים של  TorMail, שהוא דואר אלקטרוני אנונימי הקשור ברשת האפלה. אמש דווח, שהוא מחזיק בכל תיבות הדואר ושעתה הוא משתמש במידע כדי להשתלט אט אט על הרשת האפלה ועל אלה המשתמשים בה.

לא ידוע כמה משתמשים יש ב-TorMail, אך נודע, של-FBI יש כבר מידע על כולם. ה-FBI השתמש כנראה בנוזקה כדי לחשוף את בסיס הנתונים ונראה שהוא הצליח לשבור את קיר האנונימיות, ששמר על "אינטרנט בטוח" עבור משתמשים רבים. בשעה ש- Tor ושירותיו הנלווים טובים עדיין לדברים רבים, נראה שאנונימיות היא כבר לא אחד מהם.


בהקשר לרשת האפלה, ראו כתבה על DarkList - פורטל חדש לאתרי סמים ברשת האפלה שנפתח השבוע - כאן. נשאלת השאלה הרטורית האם ה-FBI יוכל לשחזר את הצלחתו בתפיסת TorMail ולהצליח בהשתלטות וסגירת אתרי הסמים הצצים ברשת האפלה כפטריות אחר הגשם... סגירת אתר SilkRoad לממכר סמים ע"י ה-FBI לפני 4 חודשים נראית היסטוריה רחוקה. יש לו כבר הרבה יורשים.

Tor
 



 
 
Bookmark and Share