Telecom News - CoinTerra הכריזה על שיווק חומרת כריית הביטקוין המהירה בעולם

CoinTerra הכריזה על שיווק חומרת כריית הביטקוין המהירה בעולם

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> CoinTerra הכריזה על שיווק חומרת כריית הביטקוין המהירה בעולם
CoinTerra הכריזה על שיווק חומרת כריית ביטקוין המהירה בעולם
מאת: מערכת Telecom News, 29.1.14, 11:53כריית ביטוקין

ראשונים לדווח: החברה החלה לשווק חומרה מדהימה, שעברה לראשונה את מחסום ה-Terahash. המוצר הוא TerraMiner IV Professional Bitcoin Miner הקובע סטנדרט חדש של ביצוע בכריית ביטקוין.

CoinTerra הודיעה על חומרת כריית ביטקוין  עם כוח מחשוב חסר תקדים המגדיר מחדש את הסטנדרט עבור כורי הביטקוין. זאת, עם ביצוע מדהים של 2Terahashes/second.

ה-TerraMiner IV הוא פתרון כריית הביטקוין הראשון לעבור את מחסום ה-1Terahash/second. ב-TerraMiner IV יש מעבד 28nm Gold Strike ™ I מעבד ה-SHA256 ASDIC החזק ביותר, ששוחרר עד כה, עם ביצוע של יותר מ-500gighash/second. במחיר של 5,999 דולרים הוא גם מספק הצעה טובה של דולר ל-gigahash.

המוצר פותח באוסטין , טקסס והיחידה הראשונה נמסרה ללקוח (כורה ביטקוין ותיק) Jake Gostylo ע"י Ravi Iyengar מנכ"ל CoinTerra וצוות החברה.

Iyengar מנכ"ל CoinTerra אמר:

Handing over the first TerraMiner marks a major milestone for CoinTerra. It goes to show that through hard work and determination with the right team in place, great things can be accomplished in an incredibly short  time frame

Gostylo הלקוח הראשון  אמר:
 
As a long-time Bitcoin miner, I'm incredibly excited to be the first person in the world to get his hands on a production
TerraMiner. The performance blows away anything I've mined with before
 
 
 

 



 
 
Bookmark and Share