Telecom News - בינת תחל לספק שירותי תקשורת מאוחדים (UC) בענן

בינת תחל לספק שירותי תקשורת מאוחדים (UC) בענן

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> בינת תחל לספק שירותי תקשורת מאוחדים (UC) בענן
בלעדי: חברת בינת ממלאת את הפער, שיצר הפיגור בשירותי חברות התקשורת הישראליות ובראשן בזק, ותחל לספק שירותי תקשורת כוללים לעסקים, על בסיס ציוד של סיסקו, מהענן המאובטח של בינת. זאת, בחבילות תקשורת שתותאמנה לכל לקוח בהתאם לצרכיו.
מאת: אבי וייס, 29.1.14, 21:00אלון בן צור

בוועידת המנהלים השנתית של בינת, הנערכת היום ומחר במתחם "יערות הכרמל" (ראה כאן), שבמסגרתה התכנסו מאות בכירים בעולם המחשוב והתקשורת הישראלי, חשף אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים (בתמונה), שבינת משיקה שירות חדש של UC (ר"ת: Unified Communications), במסגרת כלל שירותי ה-IaaS, שהיא תספק בענן, לרבות שירותי אבטחה, שירותי אלחוט, ושירותי וידיאו וקול. 

אלון בן צור: "היום אנו משיקים שירות חדש של UC בענן על בסיס הפלטפורמה של סיסקו. השירות יכלול אוסף של שירותים, החל מטלפוניה ועד שירותי Contact Center, במחירים זולים, ב'חליפה', שתיתפר לכל לקוח. בחרנו בסיסקו אחרי שבדקנו היטב את השוק. התשתית הזו מאפשרת לנו לצאת בשירות החדש עם בשורה חדשה ומהפכנית לשוק הישראלי.

שירות חדש זה משתלב היטב בשאר השירותים, שאנו נשיק במהלך השנה לרבות ה-Data Center הגדול בירושלים, מרכז מחשוב תת-קרקעי הנבנה בגישה של: Full Cloud Services.

אנו מצפים, שה-CIO יהיה זה, שיוביל את השינוי בארגון בו הוא עובד, יוביל את הארגון להתייעלות ולהגברת התפוקות וכושר התחרות העסקי. אנו נספק את הכלים, השירותים והתשתיות לשינוי הזה".  
אלכס קויפמן
אלכס קויפמן, (בתמונה), מנהל חטיבת פתרונות ה- Collaboration, בינת: "אנו מציגים לשוק תפיסה חדשה ששמה: UCaaS (ר"ת: Unified Communication as a Service). אנשים עובדים בארגון, בכל ארגון, גם הכי היררכי, בקבוצות עבודה. לאנשים בארגון יש כל הזמן תקשורת בין אישית, בכל כיוון, כולל פנימה והחוצה. כך, אנו מוצאים, שאנשים בארגונים משתמשים ב-WhatsApp, שזו אפליקציה לצרכים פרטיים, ומקיימים דרכה תקשורת עסקית. הארגון חייב להתקדם כדי לענות על האתגרים הקיימים בתקשורת הבין-אישית של ימינו.

העברת התקשורת לענן מאפשרת גם לעבוד בענן מאובטח וגם לחסוך בכסף. כל ההוצאות לתקשורת עוברות ל- OPEX. ממחקרים רבים עולה בברור, שה-UC משפיע ומשפר את הפרודוקטיביות בכל ארגון. זה גם מוריד את השיהוי האנושי הקיים בשימוש בדואר אלקטרוני, ככלי לעבודה קבוצתית.

השירות החדש, שאנו משיקים היום, מבוסס על המרכזיה והציוד של סיסקו, שנמצאה בכל הבדיקות שלנו וגם על פי חברת המחקר העולמית גרטנר כמובילה בתחום ה-UC. 

מיקום הענן בשירות החדש יהיה לפי רצון הלקוח. זה יכול להיות בענן פרטי בתוך הארגון, או בענן היברידי או בענן שלנו, של בינת, שהוא ענן מאובטח ברמה הכי גבוהה. רמת האבטחה שלנו עולה על כל מערכת תקשורת אחרת, שאנו מכירים בשוק. היקף השירותים גם כן יהיה לפי רצון הלקוח ובחירתו. כל לקוח מקבל מרכזיה בענן, מרכזיה נפרדת ומאובטחת עבורו. זה לא IP-Centrex. זה שירות ענן מתקדם ביותר ומאובטח. אנו מציעים ללקוחות חבילות, החל מחבילה הכי פשוטה, שיש בה רק טלפוניה, ועד חבילה של הקצה העליון הכוללת הכל: חיבור לסלולר, רשת חברתית, וידיאו חוזי, מוקד, Softphone ועוד. הלקוח יכול לבחור לו את תמהיל השירותים, שהוא צורך מהענן, והוא יכול להוסיף או להוריד שירותים לפי צרכיו". 

יהודה זיסאפליהודה זיסאפל, יו"ר קבוצת רד בינת: "אנו נמצאים בעולם בו הגישה למידע זמינה בכל מקום ובכל זמן. הענן הפך לנושא מרכזי, בגלל היכולת שלו לספק נגישות למידע בכל זמן ובכל מקום. זה יוצר אתגר, כי חשוב להגן על המידע. יחד עם זאת, צריך לאפשר פתיחות, בלי לפגוע ברמת האבטחה. ב-Data Centers, שאנו בונים, ננסה לספק תשובות מלאות לאתגרים הללו.

אנו האינטגרטור הראשי של מיזם הסיבים של חברת החשמל - IBC, מה שייתן תשובה אחרת לשוק התקשורת הישראלי. בנוסף, אנו רוצים לבצע קפיצת מדרגה בתחום השירותים. אנו מעוניינים להגיע למצב בו ניתן יהיה לספק רוחב סרט לפי דרישה, בדיוק כמו שמקצים משאבי מיחשוב בענן. הקשר הקשיח בין לקוח לספק התקשורת חייב להיגמר ואנו מעוניינים לספק יכולת ללקוח לבחור ספק ושירות תקשורת בלחיצת כפתור. עולם התקשורת חייב להיות דינאמי, לכן אנו עוברים לענן של תקשורת. חוויית הלקוח היא הדבר החשוב ביותר עבור כולנו. זה מורכב מהרבה שכבות, שיש לטפל בהן בו זמנית. אני מאמין, שאנו מספקים פתרונות בריאים וחזקים לשוק הישראלי והשוק מאמין בנו".
תקשורת בענן



 
 
Bookmark and Share