Telecom News - אפשרות המרת ה-Dogecoin לדולר ב-2 צ'יינג'ים - מהפך בשוק הווירטואלי

אפשרות המרת ה-Dogecoin לדולר ב-2 צ'יינג'ים - מהפך בשוק הווירטואלי

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> אפשרות המרת ה-Dogecoin לדולר ב-2 צ'יינג'ים - מהפך בשוק הווירטואלי
אפשרות המרת ה-Dogecoin לדולר ב-2 צ'יינג'ים גורמת למהפך בשוק הווירטואלי
מאת: מערכת Telecom News , 1.2.14, 17:50

האפשרות החדשה להמיר Dogecoin לדולר ו"הנדיבות" הפכו אותו למטבע הווירטואלי הנסחר ביותר בעולם. אפשרות ההמרה לדולר הולכת לשנות לחלוטין את אופי השימוש בו.

האקסצ'יינג' הקנדי Vault of Satosh  הודיע לפני 4 ימים על האפשרות להמיר Dogecoin  ישירות לדולר אמריקאי. בנוסף, דיווחנו גם כן לפני 4 ימים על הקמתAltQuick.co  אקסצ'יינג' חדש ל-6 מטבעות וירטואליים בארה"ב, כדי שלקוחות יוכלו לקנות ולמכור אותם עבור דולרים. מטרת האקסצ'יינג' החדש להביא את נגישות המסחר וההמרה של הביטקוין גם למטבעות וירטואליים אחרים הקונים להם אחיזה בשוק, ביניהם ה-Dogecoin.

לנוכח השקת 2 האקסצ'יינג'ים הללו עובר ה-Dogecoin בן ה-7 שבועות לרמה אחרת לגמרי. 

עד כה, מי שרצה להמיר Dogecoin היה צריך לבצע עסקה מול אדם שסחר בביטקוין ולאחר מכן להמירו לדולר, יורו וכד'. תהליך זה היה די מפרך וגם כרוך בסיכונים של אובדן המטבע. עתה, האפשרויות להמירו באופן מאובטח לדולרים הולכת לשנות את כל התמונה.

ביממה אחת, עפ"י BitInfoCharts.com, נעשו טרנזקציות ב-Dogecoin בסכום של 212 מיליון דולרים. כדי להבין את נפח הטרנזקציות הממש מופרז הזה, יש לדעת, שהערך של כל ה-Dogecoine הקיים הוא סביב 61 מיליון דולרים עפ"י אתר CoinMarketCap.com. (לפני 40 יום נפח השוק היה 8 מיליון דולרים בלבד). רוב רובו של נפח המסחר הזה בא מאנשים, שהעניקו Dogecoin לאנשים אחרים. הנדיבות  הזו גם קשורה לעובדה, ש-Dogecoin שווה רסיס של סנט – 0.0014$. כך, שלתרום כמה Dogecoin זה קל כמו לעשות לייק בפייסבוק. בנוסף, אין הרבה מה לעשות עם ארנק מלא ב-Dogecoin מאשר לתרום אותו לכל מיני מטרות הומניטריות ותדמיתיות, כפי שדיווחנו – כאן על התרומות ב-Dogecoin למשלוח ספורטאים מגמייקה ומהודו לאולימפיאדת החורף בסוצ'י המתחילה בסוף השבוע הבא.

אולם עכשיו, כאשר יש כבר אפשרות להמיר Dogecoin לדולר כמו שאפשר להמיר ביטקוין לדולר,  יש סיכוי גבוה ביותר, שההתנהלות סביב ה-Dogecoin תהיה דומה להתנהלות סביב הביטקוין. בנוסף, גופים רבים, שתומכי ה-Dogecoin תרמו להם אותו והם לא רצו לקבל את התרומה ב-Dogecoin, ישנו, קרוב לוודאי, עתה את הגישה שלהם למטבע הווירטואלי הזה לאחר שיראו שהם יכולים להמירו לדולרים. בהקשר לתרומות נשאלות עכשיו השאלות האם עתה ימשיכו לתרום באמצעותו  ואם ערכו יעלה האם גם אז ימשיכו לתרום.

למרות שיש עשרות מטבעות וירטואליים altcoins, ה-Dogecoin לא יורד מהכותרות מיום היוולדו וכל הכותרות עד כה היו "חיוביות". הוא לא מזוהה עדיין עם גורמים פליליים ואתרים ברשת האפלה, וכרגע לא מוכרים סמים ב-Dogecoin. לנוכח האפשרות החדשה להמירו לדולרים ולאור הטבע האנושי "לקלקל כל דבר טוב", צריכים תומכי ה-Dogecoin לדאוג, שלא יקרו "קלקולים" אחרת עבודתו הטובה של ה-Dogecoin לא תיראה טהורה כל כך ותדמית המטבע תיפגע.

לנוכח האפשרות להמיר Dogecoin לדולר, השאלה שנשאלה כל העת באתרי האינטרנט : Who the Hell is Bying Dogecoin סופה להיעלם עתה. כמו לגבי רשת חברתית, שיש לה ערך רק מאחר שהרבה אנשים משתמשים בה, מסתבר שכך זה המקרה כאן.  כרגע התדמית של המשתמשים היא של אנשים "כייפים" שעושים דברים "גזעיים", cool, וזה מושך משתמשים. לכן, המטבע הווירטואלי הזה, שהחל כבדיחה, תוך חודשיים הוא הפך לאחד המטבעות הדיגיטליים הגדולים ביותר בעולם, תופעה שאין לה אח ורע עד כה בתחום.

ראוי להזכיר, שבעוד שהכמות המקסימלית לכריית ביטקוין היא 21 מיליון מטבעות ושל Litecoin היא 84 מיליון, הרי הכמות המקסימלית ל-Dogecoin היא 100 מיליארד, והוא קל לכרייה, זול וכרגע "כייפי".
אינפוגרפיה דוג'קוין
לחיצה על התמונה מגדילה אותה!
 



 
 
Bookmark and Share