משחקים להורדה בחינם לאייפון - Telecom - News

משחקים להורדה בחינם לאייפון

דף הבית >> מאגר כתבות ראשיות >> מידע נוסף >> משחקים להורדה בחינם לאייפון

מאז שהציגה אפל לעולם את האייפון באמצע שנת 2007 ואת היכולת להוריד אינספור אפליקציות בחינם או בתשלום מחנות האפסטור, בכל יום נוספות לחנות עשרות אם לא מאות אפליקציות שונות, שחלק גדול מהן הם משחקים בעלי כוח משיכה גדול במיוחד. המשחקים שמצליחים להתבלט מעל כל האחרים הם בדרך כלל אלו שעיצבו אותם מראש בצורה ממכרת וכל אחד יכול ללמוד אותם תוך מספר דקות. דוגמה עדכנית למשחק כזה שהצליח לשבור את כל שיאי ההורדות הוא קנדי קראש.

אפליקציות ומשחקים בחינם : לכל דבר יש מחר

בשלב זה בוודאי שאלתם את עצמכם מדוע בעצם שהחברות אשר מפתחות את אותם המשחקים יציעו אותם להורדה בחינם מבלי לדרוש עליהם שום תמורה כספית? התשובה היא שהמשחקים עצמם אולי לא עולים כסף, אבל אם השחקן רוצה לפתוח שלבים חדשים במהירות או לקבל חפצים ושדרוגים טובים יותר, הוא בדרך כלל צריך לרכוש אותם בכסף אמיתי, והעלות של כל תוספת משתנה ממשחק למשחק. (החל מכמה שקלים בודדים לתור נוסף ועד עשרות ואף מאות שקלים לפריטים נדירים במיוחד כמו למשל מכונית עם ביצועים מעולים במשחקי מרוץ).

חברות אחרות שמציעות משחקים שהופקו בתקציב גבוה יחסית,מחלקות בחינם "גרסאות קלות" של המשחקים המלאים הכוללים רק חלק מן השלבים, אך דורשות תשלום על הגרסה המלאה. בהקשר הזה, יש לציין כי משחקים רבים לאייפד בגרסת HD עולים יותר מאשר מקבליהן בגרסת האייפון.

ז'אנרים פופולאריים

כאשר תחפשו משחקים בחינם להורדה לאייפון או אפליקציות לאייפד חינם, סביר להניח שתתקלו במשחקים דומים מאוד אחד לשני עם הבדלים מינורים, ואכן מעניין לציין שישנם כמה ז'אנרים פופולאריים שלמעשה שולטים במצעדי ההורדות של האפסטור. הנה כמה מן הבולטים שבהם:

  • משחקי ריצה אינסופיים - במשחקים אלו דמות השחקן רצה במסלול וצריכה להתחמק ממכשולים שונים הנקרים בדרכה תוך כדי קפיצות וביצוע פעלולים שונים. בדרך ישנם בונוסים הנותנים לדמות יכולות נוספות או אפשרות להמשיך לשחק גם אחרי שהיא נפסלת. ההתמכרות כאן נובעת מכך שהמשחק הוא אינסופי ותמיד אפשר לשאוף לניקוד גבוה יותר.
  • משחק חשיבה והיגיון - אלו משחקים שבהם השלבים בנויים על פי עיקרון מסוים והמטרה היא לפתור אותם בכמה שפחות צעדים או זמן כדי לקבל את הדירוג הגבוה ביותר לאותו שלב. לדוגמה, במשחק המפורסם Cut The Rope, המטרה היא לחתוך את החבלים בסדר מסוים על מנת להביא את הסוכריות לפיו של היצור הירוק המייצג את השחקן.
  • משחקי מלחמה - אלו הם משחקים המזכירים את משחקי היריות מן המחשב האישי ומשתמשים ביכולות המגע על מנת לתת לשחקן שליטה מדויקת בנשק. מכיוון שהשחקן נפגע מאוד בקלות, קל לדרבן אותו לקנות שדרוגים ונשקים טובים יותר מחנות המשחק.
  • משחקי מרוצים - משחקי מרוצים פופולאריים מאוד מסיבה אחרת והיא היכולת להזיז את המכשיר עצמו על מנת לשלוט בהגה הווירטואלי. משחקי המרוץ האחרונים מציגים גרפיקה משוכללת לעומת רוב משחקי הפלאש ברשת ורצים במהירות גבוהה, מה שהופך אותם לאטרקטיביים עוד יותר.
Bookmark and Share