Telecom News - נחשף ארנק ביטקוין המאובטח ע"י קצב הלב של המשתמש

נחשף ארנק ביטקוין המאובטח ע"י קצב הלב של המשתמש

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> נחשף ארנק ביטקוין המאובטח ע"י קצב הלב של המשתמש
נחשף ארנק ביטקוין המאובטח ע"י קצב הלב של המשתמש
מאת: מערכת Telecom News, 4.2.14, 17:28

ראשונים לדווח: ארנק Nymi מאפשר אבטחה הדוקה התלויה רק בקצב הלב של בעל ארנק הביטקוין ומהווה הגנה טובה מפני האקרים. תמונות וסרטון הדגמה בתחתית הכתבה.

חברת Bionyme – סטארטאפ מטורונטו הפועל באמצעות אקסלרטור סטארטאפים  Creative Destructive Lab ב-Toronto's Rotman School of Business גייס עד כה 1.4 מיליון דולרים בסוף 2013.
.
הוא חשף היום את ארנק הביטקוין Nymi בתצורת רצועת שעון, בו הוסף חיישן אלקטרוקרדיוגרם המכיר את קצב הלב של המשתמש וכמו טביעת אצבע הוא אוטומטית נועל את ארנק הביטקוין.

כידוע, כדי להשתמש בביטקוין צריך מפתח ציבורי ומפתח פרטי. המפתח הציבורי מאפשר לכל אחד להפקיד לתוך חשבון כלשהו. המפתח הפרטי מאפשר לבעל החשבון לשלוח הפקדות מחשבונו לחשבונות אחרים. עתה, מפתח הביטקוין הפרטי עובר אימות באמצעות Nymi. כך, קיימת הגנה נוספת מפני האקרים על הסכומים המאוחסנים ב-Nymi כאשר המערכת הכוללת את ה-ECG Biometric מוודאת, שהביטקוין המאוחסן שייך רק לאדם הנכון ופעולות בו מבוצעות רק ע"י האדם הנכון.

עד כה יוצרו 7,000 יחידות.

עדכון 23.5.14, 10:51: המוצר ישווק בחודשיםהקרובים ב-79 דולרים ויבוא עם ארנק משלו אך יתממשק גם לארנקים קיימים כמו של Blockchain או Coinbase. 
 
להלן תמונת ארנק הביטקוין הביומטרי הייחודי וסרטון הדגמה:

ארנק ביטקוין על היד



 
 
Bookmark and Share