Telecom News - האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בארץ הופך לבינ"ל: פותח שעריו ליזמים זרים

האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בארץ הופך לבינ"ל: פותח שעריו ליזמים זרים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בארץ הופך לבינ"ל: פותח שעריו ליזמים זרים
האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בארץ הופך לבינלאומי: פותח שעריו ליזמים מהעולם
מאת: מערכת Telecom News, 4.2.14, 19:30חנן לביא
 
האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס פותח את שעריו ליזמים מרחבי העולם ויקבל למחזור הקרוב 13 חברות חדשות, מתוכן 2 חברות צעירות זרות מחוץ לישראל. כ-400 חברות מישראל ומ-16 מדינות הגישו מועמדות למחזור הרביעי וביניהן חברות מארה"ב, הודו, ספרד, פולין, צרפת ועוד. לראשונה חברות מחוץ לישראל התקבלו לתוכנית והן: 10tracks מרוסיה ו- mPharma מגאנה.
 
זו הפעם הראשונה שאקסלרטור הפועל בישראל מקבל לשורותיו חברות זרות וזו התפתחות חדשה בנוף האקסלרטורים המקומי.   
 
החברות, שנבחרו, תשתתפנה בתוכנית האקסלרטור, שהחלה השבוע ותימשך 4 חודשים. התוכנית מסייעת לסטארט-אפים לפתח מוצרים ושירותים ברמה עולמית ולבצע קפיצת מדרגה מהירה לשוק העולמי. התוכנית בנויה מהדרכה וליווי צמוד של למעלה מ-100 מנטורים מבכירי ההיי-טק והמגזר העסקי, תשתית פיסית וטכנולוגית ומגוון שיתופי פעולה עם חברות וגופים גלובאליים המציעים הדרכה ותכניות המשך.
 
ב-3 המחזורים, שכבר הסתיימו, עומד סכום הגיוס של החברות הבוגרות על כ-1 מיליון דולרים בממוצע לחברה המגייסת, כשחלק משמעותי מהגיוסים התבצע עד יום סיום המחזור.
 
חנן לביא, מנהל האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל (בתמונה): "האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל קיבל מועמדויות ממדינות בהן יש אקו-סיסטם משגשג של יזמים. חברות גלובאליות מביעות עניין בתוכנית החל מהיום הראשון לפתיחת כל מחזור ופותחות את דלתותיהן בפני הסטארט-אפים המשתתפים. אנו מאמינים, שהמרכיבים הללו מספקים ערך הולך וגדל ליזמים". 
            
ייחודה של תכנית ההאצה של מיקרוסופט ונצר'ס הוא במתן גישה חסרת תקדים ללקוחות ומשקיעים מרחבי העולם. למשל, חברת קיטלוקייט חתמה על הסכם עם ענקית הקמעונות ,Sears Holdings שבמסגרתו הטכנולוגיה של קיטלוקייט תוטמע באפליקציתShopYourWay , שמשרתת מיליוני לקוחות. דוגמא נוספת היא חברת סקרימו, שאותרה ע"י Hub:raum של דויטשה טלקום במהלך המחזור ונבחרה להשתתף בתוכנית ההמשך Fit4Europe. סקרימו ביצעה פיילוט עם דויטשה טלקום, שיושם במהלך מספר משחקים במסגרת היורו-קאפ באצטדיון טלקום דום בבון גרמניה. לפיילוט של דויטשה טלקום הצטרפו כנותני חסות סמסונג ואלקטל, שאיפשרו לקהל להשתתף בחוויה אינטראקטיבית במהלך המשחק והעניקו לזוכים מכשירי סמארטפון מתוצרתם.

חברות הסטארט-אפ, שהתקבלו למחזור מס' 4: 
 
AidBitsפלטפורמת ענן המסייעת למלכ"רים לנהל באופן יעיל יותר באמצעות כלים ידידותיים וניתנים להתאמה לניטור, הערכה, מעקב אחר מקבלי סיוע, איסוף נתונים ודוחות.
AgileBOM - תוכנת SaaS חזקה וידידותית המיועדת לעסקים קטנים ובינוניים לנהול עצי מוצר (BOM).. היא משלבת פיתוח מוצר, דרך היצור והרכש ועד השיווק.
Drupeמחוללת מהפכה באינטראקציות בטלפון הסלולרי באמצעות שיטת ה-"People First", ששמה את האנשים במרכז החוויה הסלולרית.
Fanzonפלטפורמה חברתית לאוהדי ספורט הנותנת מענה לכל צרכי האוהדים בדרכם למשחקים וחזרה. זאת, תוך כדי הפחתת עלויות משמעותית והעצמת החוויה החברתית.
Intendu – מפתחת פלטפורמה נוירו קוגניטיבית המבוססת על משחקי ווידיאו אדפטיביים עם אינטראקציה טבעית. 
Knowmail - מחוללת מהפיכה באופן השימוש באימיילים לעובד ולחברה.
Mmuze - פלטפורמה לפרסום מוצרים אפקטיבי ברשתות חברתיות באמצעות ניצול חוכמת ההמונים ברשת וזיהוי החיבור הנכון בין מוצרים לקהלי יעד.
mPharmaתפישה חדשה לרישום תרופות, אספקתן וניטורן.
Tapreasonמסייעת לאפליקציות מובייל להגדיל את כמות המשתמשים שלהן באופן אורגני. TapReason לוקחת אחריות מקצה לקצה על התהליך הזיהוי של המשתמשים הרלוונטיים ופונה אליהם עם מסרים ממוקדים, שירתמו אותם לקידום האפליקציה (לדוגמא: כתיבת ביקורת בחנות אפליקציות, שיתוף ברשתות החברתיות וכו').
Trainica - פלטפורמת SaaS חדשנית וייחודית לאימון במיומנויות רכות, שמאפשרת לארגונים למקסם את ביצועי עובדי המכירות, השירות והניהול.
WebyClipמערכת המגדילה את אחוזי ההמרה בחנויות באינטרנט ע"י אוטומציה של תהליך הטמעת סרטוני משתמשים. נמצאת בשימוש חברות ברשימת פורצ'יון 100.
10tracksשירות ענן לזרימת מוסיקה ואחסונה המיועד לבעלי אוספים גדולים של מוסיקה. השירות יאפשר להם להינות מהמוסיקה שלהם בכל זמן, בכל מקום ובכל סוג מכשיר.
Selfpoint- פלטפורמה המאפשרת לחנויות חומרי בניה ולסופרמרקטים לפתוח בתוך דקות אתר למסחר באינטרנט ולמסחר במובייל, בלי כתיבת שורה אחת של קוד ע"י קישור ישיר למערכת נקודות מכירה קיימת.

אודות האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בתל אביב:
האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בתל אביב הוא חלק מרשת האקסלרטורים הצומחת של מיקרוסופט, שפועלת כיום ב-6 אתרי מפתח בעולם. האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל שוכן בהרצליה. כל מחזור של סטארט-אפים משתתף בתוכנית מובנית ואינטנסיבית הנמשכת 4 חודשים ומתקיימת בסביבת עבודה מתקדמת מסוגה וכוללת גישה לטכנולוגיות רבות כולל טכנולוגיות מיקרוסופט ומנטורים עסקיים. מיקרוסופט ומנטורים מהתעשייה מספקים לסטארט-אפים ניסיון מהשטח בתחומי מפתח, מודלים עסקיים, קשרים עם לקוחות ושותפים, חוויית משתמש ופיתוח ממשק משתמש, חשיפה למשקיעים רלבנטיים וארכיטקטורה טכנולוגית.
סטארטאפים



 
 
Bookmark and Share